27.2.2012

surun aikaa...

Vielä hetki sitten kun kävelin huoneeseen jossa sn häkki sijaitsi sä tulin häkin reunalle mua vastaan ja piipitit innoissas ku mami tulee... Mulla ei kyllä aian ollu ruokaa niinku tietty toivoit, koska olit kauhee herkkusuu. 

Vielä hetki sitten juoksentelit vapaana ja kun istahdin lattialle juoksit mun syliin ja tulit antamaan pusuja ja piipiti taas ja annoin sulle nameja. 

Vielä hetki sitten kattelin mun kanssa salkkareita mun sängyllä ja nukahdit mun kainaloon.

Vielä hetki sitten nypit Jajan maha karvoja kun se tuli seisomaan sun päälle ja yritti poimia sun herkkullisisa kakka kikkareita.

Vielä hetki sitten joka ilta odotit ku sulle tuotiin tuoreruokaa ja popsit sen heti suureen ääneen isoon ihanaan massuusi.

Vielä hetki sitten purit mamin sormesta ku se tunki sen sun etutassuihin vaikka oot monta kertaa kertonu ettet tykänny siitä!

Vielä hetki sitten sain heti herättyäni ottaa sut mun viekkuun peiton sisälle jatkamaan unia vielä hetkeksi..

Vielä hetki sitten sain aina ottaa ja puristaa sut mun lämpimään syliin ku palasin Kokemäeltä ja molemmilla oli kauhee ikävä... mamilla poikaa ja pojalla mamia <3

Nyt ne kaikki on vaan ihania muistoja jotka sain sun kanssa viettää ja niitä et koskaan unohda. Nyt oli sun aika lähteä vaikka se tulikin monta vuotta liian äkkiä! Tahdon sun vaan tietävän miten paljon sua rakastin ja rakastan edelleen ja mikään ei koskaan tule meidän väliin. Oon tosi surullinen ja mä tiedän et sä et haluis mun olevan... mutta mulla on sua niin kova ikävä! Muista iskeä siellä sateenkaarisillalla niitä naisia paljon ja syö senkin edestä. Lämmöllä muistaen rakas mamisi Hanna <3

Nipsu-ipsu-pirppa-pörrö-pöllö-kakkakasa-iippi-ripuli-maminräkäpallero-pölypallero...... Salminen 
REST IN PEACE <3 4.11.2009-27.2.2012


"Koskaan ei tiedä
onko aikaa paljon
vai vähän,
yht´äkkiä huomaa
se päättyikin tähän.
On paikkasi tyhjä ja
korvaamaton, ja
kaipuu suuri
sanaton, 
mut nyt tiedämme,
sun hyvä olla on."

4 kommenttia:

  1. voi eei :(... Mul on nii sillee toimeeton olo ku haluisin nii pal lohduttaa ja muuta mut en voi mitää muuta nyt ku vaa sanoo pärjäilkää! <3 (mä myös tarkotan mitä mä sanon)

    VastaaPoista
  2. Sun tekstisi sai mun itkemään. Se rakkaus joka sulla on marsuasi kohtaan huokuu jokaiseen soluuni. Otan osaa menetykseesi, ja toivon sinulle voimia suruusi. Kokemukset, niin hyvät kuin huonotkin, kasvattavat. Pienen hetken oli nipsu luonasi, mutta ikuisesti hän sydämessäsi puiputtaa ja tarkkailee kuinka hänen mami voi. Voimia hanna

    VastaaPoista
  3. Syvimmät osanotot! Suru on niin suuri, ettei sitä voi sanoin kuvailla! <3 Pärjäile ja koita kestää! <3

    VastaaPoista
  4. kiitos kaikille <3 Marsu oli tosiaan mulle niin rakas etten voi sitä sanoin kuvailla <3 Mut kyllä tästä selvitään.. Nipsun on parempi nyt!

    VastaaPoista