3.3.2012

Ei taas mittää järkevää... oikeestaa kaikkee muuta!

Moikka mooi ! Mä taas kirjottelen ihme kyllä :D Ei mulla taaskaan siis mitään asiaa ole... 


Tänään 12 aikaan oltiin Mynämäellä viemässä Nipsua... Tai ei se Nipsu ollu vaan sen kuoret. Nipsu on ite jo sateenkaari sillalla :) Tuolla jossain kaukana! Vietiin se sinne johonkin eläin hoitolaan jossa toimii myös tällanen eläinten tuhkaamis palvelu! Eikä todellakaan haluta Nipsun tuhkia... Mielummin muistelee sitä elämää ku nipsun tuhkia jossain purkissa :O hyi... Nyt Nipsu pääsi ikuiseen lepoon <3

Oon hirveesti viettäny nyt aikaa duon kanssa.. tää Nipsun kohtalo sai mut tajuamaan sen et koskaan ei voi viettä tarpeeks aikaa oman lemminkin kanssa ja sit moni asia jää vaivaamaan ku se eläin on poissa :/ Nyt oon paljon Duon kanssa ja pidän huolen että ku se joskus lähtee ni mikään asia ei ...kaduta?? mua :) Onneks Nipsu ja Duo ei ollu mitään kavereita keskenään koska nyt Duolla olis tosi ankeeta yksin :/ Se ei onneks ees huomaa että Nipsu on poissa ja elää iloista ja rauhallista elämään :) (syöden....syöden....ja...syöden) Mittasin muuten mitä Duo paino.... se paino PUOLTOIST KILOO :O se on aika paksu :D 




Tänään pääsee saunaan ja saa hyvää ruokaa ja saa ola perheen kanssa.. Oon tässä lähi kuukausin tajunnu kuin ihanat siskot mulla oikeesti on :) Suvin kanssa esimerkiks.. ni jos mennään pariki vuotta taakseppäin ni ei me oltu missään tekemisissä... saatto olla viikkoja ku eees puhuttu eikä mitään.. Nyt meillä on samat kaverti melkeen ja vaihdellaan kuulumisia päivittäin ja enne ku Suvi muutti ni tehtiin aika kaikkee hauskaa yhessä :) Sit Veera.... Me ollaan oltu tosi kauan läheisiä ja me ollaan enemmän kavereita ku siskoja :) Ja iskänkanssa mein riidat on vähentyny tosi paljon ja meki tullaan tosi hyvin juttuun ja äiti nyt on ollu aina mulle läheisin aikuinen koskaan<3 Puspus....

Ainii.. Ja oon päättäny et teen nipsusta taulun.... Ja haluan siihen jonkun tekstin. Vaikka monet mun kaverit on sitä mieltä että siitä tulee sillon liian surulline... mut ei tuu ku haluan siihen tekstin ja oon ettiskelly jotain ja laitan tähän nyt ne parhaimmat ni laittakaa kommenttii et mikä näist on kaunein.. Siihen Tauluun tulee varmaan kaks kuvaa.. pelkästään Nipsusta ja sit meist yhdessä :)


1. Kahdesta pienestä sydämestä tulee yksi iso sydän


2. Oloni on puolikas, tule ja täydennä


3. on parempi, että on rakastanut ja menettänyt rakkautensa, kuin ettei olisi koskaan rakastanut
.
4. Rakastin sinua henkäyksin, hymyin  ja kyynelin - kaikella elämäni voimalla.


5.  Sinun onnesi tähden luovuin paljosta-sinustakin. Vaikka rakastan sinua yli kaiken.


6. hetket kuluvat, sekunnit kiitävät ohi luotijunan tavoin. Vain hiljausuuteni pysyy samana, vain ne lohduttavat muistot ankkuroivat minut menneisiin. Sinun nimesi on yhä huulillani, kasvosi ajatuksissani. Tiedän onneni jo menneen mutta silti etsin tietä joka johtaisi minut taas vierellesi.

7. En sää mielestäni niitä kasvoja, niitä säihkyviä silmiä ja niitä huulia. Sinä elät ajatuksissani voimakkaimmin kuin mikään muu, sinä täytät pääni ihanilla kuvilla, kunnes en kestä sillä pelkät kuvat eivät riitä, tarvitsen sinut.

8. Ajatusteni taustalla soi surullinen laulu. Sanat kertovat rakkaudesta ja kaipuusta, kuin joku lukisi ajatukseni. Laulun loputtua viimeiset sävelet kaukuvat kadoten hilaisuuteen. ja laulu alkaa alusta. (Tää on musta nätti ja jotenki koskettaa mua eniten?)

9. Jos sua ei ois ollut , niin olsiin keksinyt sut , ois susta samanlainen tullut mitään en ois muuttanut. Oo valona mun tiellä silloin kun on vaikeaa, hullummaksi olisin tullut vielä jos sua ei ois ollutkaan.

^mielipiteitä ja omia "lemppareita"kehiin :)


Oon ylpee mun näinki pitkäst postauksesta XD Ja lumet sulaa ja pian saan ajella mopolla <3 puspuspus...




6 kommenttia:

  1. aaaws mä oon sun kamu :3 ja toi kolonen oli paras ( en jaksanu lukee pitkii ) eikä pitkii kandee tunkee mmihinkää tauluu.

    ja duo on ilonen sotanorsu läskiperse <3

    VastaaPoista
  2. mun mielestä 3. ja 1. oli parhaat !

    VastaaPoista
  3. Voi ihana postaus ! Oot rakas vaikka ootki pölliny mun kamut............ No ei vais (eipä) ;) Musta toi kuutonen oli jotenkin nätein mut kauniita kyllä kaikki ja sai tipan jos toisenki valumaan poskille!

    VastaaPoista
  4. 1. Hyvä :) Mitä jos keksisit ihan oman tekstin joka vaiks kuvastaa sun ja nipsun suhdetta =)

    VastaaPoista
  5. Kaikki vaihtoehdot ovat tosi hyviä ja koskettavia, mutta itsekin olisin sitä mieltä että joku noista lyhyistä olisi erittäin hyvä siihen sun tulevaan tauluun :) ja niinku sanoin jo niin kaikki olivat pirun hyviä, mutta parhaimmat oli ehottomasti 3 tai 4 :)

    VastaaPoista
  6. Okei ... Mä teen varmaan 4 taulua kosa en keskiny mitä noista käytän ja en myöskään keksiny kuvia :) Laitan tauluista kuva ku ne on valmiit ja snon sitte mitkä tekstit niihin laitoin ;)

    VastaaPoista