22.4.2012

MÄÄ JA MUN PURKKIII

Heipäheiheiluville ! Mä oon pitköst aikaa taas niin onnellinen ... oivoihvoih.. Oon hyvissä väleissä vanhempine kanssa, se on ihan sika tärkeetä. Ja sit kaikki kaverit ja sit mosku ja siskot ja oivoivoi <3 Mut siis joo :D En mä taas oikee tiiä mitä mun tarvis kirjotella :D Katotaa mitä saan aikaseks ku mulla on näyttönä tollane vanha pöytökoneen näyttö.. ei siin siis mitään.. mut meen vähä sekasin ku toi läppärin oma näyttö vilkkuu tosa naaman edes valko harmaana <3 Oivoiv... uutta konetta odotellessa :D Tänään kans taistelin isoo pelottavaa hämähäkkii vastaan heneki edestä :O Se meinas pystyy nujertaa mut ku se hyökkäs mun kimppuu ja raateli mua mut mä sain sen litistettyy viimesil voimillani.. hohhoh! 

Elikkäs viikolla ei taas vaihteeks tapahtunu mitään.. oli niin kamalan tylsää taas ..hohhoijjaa.. Matskulla oli keksiviikkona syndet ja se teki ihana suklaakakun <3 Toi viikko oli kyl aika kakka.. monta kertaa miettisisn ihan vakavasti kyllä et lähden sieltä pois.. Istuttiin autossa pakkasessa metsuri vaatteet (tuulitakki....) päällä ja oikeest jäädyin.. moottorisahat oli tietty pojilla -.- oi voi.. eikä oo ees mitään vapaa ajan mahdollisuuksii :/ En pysty lähtee vaa kävelee koska se on tylsää :/ voisin: jumpata, tanssii, korpalloilla, uida.. melkee mitä vaa .. mut ei ... hemmetti. 

Juu sit torstaian menin Raumalle Moskun luokse <3 Tai oltiin sen siskon kämpällä ku Heidi on amerikassa kattomassa sen aupair lapsii.. Ni oltiin siel.. Perjantain käytiin kattoo amerikan pie leffa ja se oli kyl tosi hyvä :) Ja olin sitte lauantaihin asti Moskulla :) Ja oli toosi hauskaa.. ja ei tarvi odottaa ku ensviikonloppuun ni se tulee meille kooooko viikonlopuks <3 ^_^ tuitui

Sit Lauantaina mentiin Juliankanssa Lallikselle. Bussimatka oli iha huisi.. Meit oli siinä joku 20 ja kaikki oli niinko oltas aina tunnetu.. me laulettiin koko bussi kaikkee yhessä ja juteltiin ja kerrottiin vitsei ja kaikkee oli ihan mahtii :D Lalliksel sit tietty heti tanssii ku tuli hyvää musaa ja oli hyvä meininki.. :D Tanssittii siin sit aika kauan kunnes tuli jäätävä päänsärky  :/ No sitku se meni ohi ni olisin halunnu mennä tanssii mut Juliaa väsytti ni oltii sit vähä rauhallisemmin.. ei ehkä iha mun paikka mut iha kivaa siel oli :) 

Juu tänään vein Julian aamuste kotio ja aloin itte siivoo... Ei mitään ihmeellist kunha vaihdoin lakanat siivosin vaatekaapin ja imuroin :) Koht tarvis laittaa pyykit kuivuun ku laitin pesukoneen päälle :) Eipäkai sitä tässä nyt sitten taas muuta... Hyviä viikkoja kaikille Ja ainii laittakaa kommenttii.. tuun aina välil kattoo tänne ni olis kiva ku tietäis et joku on lukenu ^^ olette ihania !

 Henkka ja Mosku kävi sunnuntaina asuntolalla moikkaamassa :)

 Jotain iha turhii kuvii asuntolasta.... näit ei siis olla aseteltu mitenkään xD

 Matsku sai Tytiltä synttärilahjaks tällasne tuopin xD hahhaa... 
 Synttärikakku :P
 Tässä jääkaapissa on kaikki mein asuntolan ruuat :D
Mein piti syödä jollain ihem jutuilla ku ei ollu tiskattu viel xD

 Mun ja matskun huone :)
 Kuva Raumalta .. Heidin kämpän parvekkeelta :)
 Moskun perheen pikkuvauva <3 Vili on beaglen ja suomenpystykorvan sekotus





 Pari kuvaa lallikselta :) Ei niistä mitään selvää saa mutta vähän tunnelmaa :) Tunnelma oli siis katossa!

JA tätä hämähäkkiä vastaan taistelin.... voin sanoo et parku tuli ku sne ekan kerran näin! Mutta nyt se on vainaa ja oon ylpee siitä :) (Joku vois mahdollisesti teettäämulle mitalin?)

Juu mut nyt meen tyhjentää pyykit .. tän biisin tanhdissa <3




2 kommenttia:

  1. Voi miten söpöjä kuvia teistä :') Etenkin viiminen... Ja saatoin vähän naurahtaa ku kuvittelen sut datailemassa läppärin + pöytäkoneen näytön kanssa xD Voi Hanna Hanna! Kuka Lalliksella oli esiintymässä =)? Nähdään lauantaina <3

    VastaaPoista
  2. hihii.. sa kommasit rakkais isosikoni<3 Juju ja Aste oli lalliksel :D Unohdin iha mainita :D haha.. ja juu nähdään<3

    VastaaPoista