9.4.2012

pääsiäineeennnnn

Moikka kaikillee... Taas pitkäst aikaa kirjottelen täällä aika väsyneissä merkeissä ku koko loma on tullu riehuttuu ja rellestettyy ja nukuttu on vaa pari tuntii melkee joka yö.. oivoivoi.. Mut elämäni hienoimpii hetkii ja hienoimpii ihmisii <3  Olin siin ke-la Jonnalla ja Mangolla Kokemäellä ja siellä sitten kävi jos jonkin moista porukkaa viettämässä iltaa ja rupattelemassa kuulumisii :)  Sitten käytiin siis APUA ni kokemäellä oluthuoneella ... se on vähän niinku oihalan portti ni laulettiin siellä kararokea jonnankaa.. varmaan joku 12 biisiä :) Oli ihan mahtii :D haha.. Vitsi ku muistas vaan ne kaikki kappaleeet ku niit oli niippla :

Hanna Pakarinen- Miehet
Olavi uusivirta- Nuori ja kaunis
Jukka Poika - Silkiii
Cheec - jos mä oisin sä 
Celine Dion- My heart will go on
antti tuisku ....??
ää.. en muista hei :O

No sellasta kuitenkin. Lauantaina olin illalla vielä Moskulla .... uskaltaisko laittaa iha sydämen ..joo <3 :) Katottiin Scream ja sit vaa kuunneltii musaa ja hilluttii.. Bussi lähti Raumalta 22:10 eli kotona oltin josku lähemmäs kahtatoista ku kävelin viel keskustasta :) Mut oli kivaa silti :)) Vaisk bussiin meinasin nukahtaa xD monesti...

Juu.. Eilen oli sitte Pihlan, Sannin ja Ollin yhteis synttärit :) Menin mopolla ja tulin mopolla et ihan kiltisti olin :D 
Sieltä tulin jos hyvissä ajoin eli joskus 12 aikaan kotiin :) Mut oli kiva nähdä taas pitkäst aikaa ihanii ihmisii ja sit muistella esim riparii ja sillee :)) oivoiv<3

älkää järkyttykö kuvista :D Mä en ole niistä suurintakaan osaa ottanu! haha :D

 Jonna <3
 Maria
 Alkoholistit ja minä :D
 Erkki<3


 Se rock`n roll puskee viel jostain läpi <3

 Kebabbiiiiii
 Moskunen<3

 Hurjaa??

 Visa ja Mosku
 Jonna ja Visa <3 tuitui


Silleeee <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti