30.5.2012

Veera tosiaan leikkas ja kuvas ja kaikkee... oikee edustus taas :D

6 kommenttia:

  1. hei kyllä täältä löytyy aktiivinen lukija ! :) on tosi mukava seurata sun blogiis ku ollan samalla alalla ja silleen käyhä säki kurkkailee mun blogiaaa onelifeliveeit.blogspot.com

    ja sitä vielä että nää sun videot on tooosi ihania ku oot nui rento aina kameran eessä! :D

    ps ois tosi jees lukee tai kattoo videolla ku kerrot jotai koulustas :D

    VastaaPoista
  2. moiii :)) aloin lukeen blogias ! ootte ihanii siskoksii <3
    mun blogi: http://ainolifes.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Vooi kiios teille :))ja juu voin tehdä videon ku kerron jotain mun koulusta... voisit laittaa vaiiks jotain kysymyksiä niin tiedän mitä tarkotat.. :D? M-IISA

    Ja Kiitos Aino.. Ja tarkotat varmaa et mä oon se ihana siskos ja veera ei :D No eikai.. oon ilonen että mulle on veera (Vaiks yleensä se onki idiootti... mut niihä ne siskot aina :))

    VastaaPoista
  4. No höpsönsöö kyllä täällä luetaan! :D Sie oot niin ehanan rento:) ps.mikä heru =) oot niin blondi: "Loppuuks tää ku toi valo vilkkuu?" :DD

    -RonsQi

    VastaaPoista