1.6.2012

hojo hojo iso pomo !

Pitkästä aika vois taas vähä kirjotella jotain kuulumisia :) Ei tartte noita järettömiä videoita vaa vahdata :D

Tosiian teitä lukijoitta on tullu iha kauheesti taas lisää... Ihana nähdä että joitakin kiinnosta mun tylsä elämäni. Joka päivä tapahtuu vaan samaa ja elelen tuolla solussa muiden yhtä (oikeestaan vähä enemmän) vähäjärkisten ihmisten kanssa :) Ootte ihania ja tulee motivaatioo kijroottaa ku tietää ettei kirjottelee vaan itelleen.

Tosiaan tää viikko oli nyt eka kesäjakso viikko.. Neljä viikkoa vielä jälellä. 
(Kesäjakso: 5vk vähän niinku työssä oppimista koululla. Mein luokka on jaettu kolmeen ryhmään ja kaikilla on eri opettaja. Jokanen ryhmä sitten tekee eri juttuja ja sitten viikottain aina vaihdellaan. Aamupäivällä on 12 min taku ja ruokatunti kestää 30min ja iltapäivällä on 12min tauko... ja päivä kestää puol kasista puoli neljään) Tää viikko min ryhmä on ollu Jussilla.. Elikkäs en muista sitä mitä niissä papereissa lukee tämän viikon teemaksi mutta aika perus maatila hommaa kuitenkin. Mun ryhmässä on Tytti, Tea, Risto, Matias ja minä tietty. Pojat tekee keskenään jotain hommia ja mä teen aika paljon Tytin kanssa.. Tuntuu että tällä viikolla ollaan tehty hommia niinku enemmän mitä koko keväänä :) Ollaan ajetty heinä paalje, kannettu olkipaaleja, siivottu suulia, ajettu etukuormaajalla trukkilavoja, siivottu kaivoa, ajettu ruoho, korjattu ruohonleikkuria, asennettu hydrauliikka koukkua rakkoriin, pesty autoja, siivorru hallia, siivottu aumaa, Laitettu letkua lehmien juottokaukaloon..... Oivi :D Eikä tossa tosiaan edes ollu kaikkia hommia :D 

Pörri oli mulla tän viikon koululla mukana.. Oli syy lähteen kävelee ja jotain muutakin homma sit keksi koiran kanssa. Kuten agilityä ja tokoa ja sellasta :) Pörri oli vähän ihmeissään uudesta paikasta mut sopeutu kuitenkin ihan hyvin... Yks "koira ihminen" mein solusta vähä valitti ku se kuulemma hais ja sit pörri nuoli liikaa ja pörri ei saanu men sen sängylle ja tollasta.. mut varmaan se oli ennemminki kateutta ku Pörri on niin ihana ja tottelevainen koira :) Aina aamuste ja sitten koulun jälkeen ja oikeestaan vähä pitkin iltaa kävelin senkanssa siellä lenkkejä ja menin välillä pyörällä ja välillä kävelte :) Pörriki tykkäs ! 

Hooh... Nyt oon kotona taas.. Ja kauhee ikävä Moskua :/ Se valmistus tänään ^^ ja menee juhliin sitä sne kavereiden kanssa johonkin baarii tai johonki. Huomenna on mun serkun lakkiaiset. Suviki tuli kotiin pitkästä aikaa ku on tulossa tonne lakkiaisiin ja huomenna on kans jotkut sen kaveril lakkiaiset kuulemma.. 

Haha... sit otin kotiin sipulin taimia.. xD Istutettiin koulussa sipulteita ..olisko ollu keskiviikkona.... vai torstaina :D No kuitenki.. ni otin sellasne rasian niitä mukaan.. jos heitän niin siinä on ehkä sata rypästä ja yhdestä ryppäästä tulee n. 3 punasipulia :D Jos saan ne kasvamaan.. Mut istutan ne ku tulee kuivaa ja otan teille sit kuvia... Mun pellosta xD Tossa pihalla on tosiaan tollanen 1mx1m "pelto", että näin :D

Nyt vähän kuvia... Ja anteeks joidenki kuvian rakaus tai laatu.. Mulla on käytössä tällanen antiikki kone ja tässä ei oo mitään kuvan käsittely ohjelmaa eikkä tähän sellasta voi ladata.... mut koittakaa kestää :)
ps. Jo näiden kuvien lataamisessaki kestää jo näköjään ikuisuus....

Noniin... Kuvia pörristä ja sitten mein koulun lehmistä <3 nauttikaa :D
















Juu... no mulla olis ollu enemmänki kuvia mutta tää antiikki paska kone ei nyt oikee taas pelitä -.- tarviin oikeesti vaan uuden koneen.... mut ei... se on isille niin vaikeeta -.- Mutta mä meen pian nukkumaan mun univelkoja pois :) Öitä rakkaat lukijat ja laittakaa postaus ehdotuksia ja kommentteja taas tulemaan ;D 

ps. Tänään opettajalla oli radiopuhelin ja hallissa jossa minäkin olin niin oli toinen.. (Opettaja vois kutsua näyttöön tulijat...) Ja juttelin opettajan kanssa siinä radiopuhelimessa ja leikin agenttia.. Aina lopussa sanoin kuitti.. Ja kun joku lähti näyttöön sanoin : "Kohde liikkuu"... ja olin tietty kyykyssä roskiksen takana ni tuli agentti fiilistä :D

2 kommenttia:

  1. En kestä... agentti:DD ja voiko olla noin söpö lehmä ku toi joka nuolee sen nenää... :) aaws

    VastaaPoista
  2. Haha :D No mä oon mein luokalta toisteks nuorin joten kyl saa vähän välillä lapsettaa ;D Ja juu elämänkevät on ihuna <3

    VastaaPoista