14.8.2011

Muutto

(Kirjoitettu 14pv..mutta netti ei suostunut lisätä kuvia joten laitin tänään


Kokemäen koulutus keskus :)

)Täst se sit lähtee, bloggaaminen ja koulu :) Tänään sit muutin tänne Kokemäelle... Joskus kolmen ja neljän välis lähettii ajaa. Isi ja äiti oli tietty mukan ja Veeraki ku se halus lähtee. Oltiin tääl joskus viiden jälkee ku matkaki kesti jo melkee 2h... Tääl sit käytii kaupas ostaa jotai iltapalaa ja sen sellast ja haettii mun kämpän avain ja sit kannettii kamat tänne. Ennenku noi lähti ajaa kottiinpäi ni me vähä kierreltii täsä alueel. Sit noi läks ja mä jäin tänne purkaa kassei.

Ennen pakkausta kasseihin :) Kyl sitä kamaa siin sit jo oliki!


Mun vaatekkaappi täälä Kokemäellä





Tääl oliki sit jo ku mä tulin ni 2 toist tyttöö tosa mun viereses huonees. Ku tää on tällane asunto perjaattees mis on 4, kahen hengen makuuhuonetta, 2 vessaa, suihku, keittiö/olohuone :) Muut huoneet oliki sit iha tyhjii :) Ja onneks sil toisel tytöl oli koira mukan ni sit sitä saa paijat ja rapsuttaa!

Mitäs me sit... Me tutustuttii oikee nopeest ja heti synkkas iha kivastes. Juteltii sit ja tutustuttii ja katteltii telkkarii ja sillai... Eip mittää kummempii.ME sit valla ajateltii et me jäärää kolmistee koko loppu illaks mut ei sit jäätykkä. Tosa vähä enne yheksää yks tyttö tuli viel. Se tuli sit mun huoneeseen... Sellanen hiljane blondi, en tiä mite meil sit synkkää ku tupataa olee vähä niinko vastakohdat sit, no kyl se iha hyvi menee ja iha mukavalt hän vaikuttaa mitä nyt on puhunu.

Nyt sit kirjottelet tätä täsä.. ja toivon et saisin noi mun ottamat kuvat tänne... ku ei tää suostu niit tänne lataa :O

Ja viel yks ilmotus luontone asia :) Mul ja Ianil tuli tänää 1 kk täytee<3<3









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti