25.9.2011

blaaaablaabllaaa

(kuvat poistettu )Juuh.. Siis sori ku en taas oo kirjotellu :) Tuntuu tyhmält kirjotella aina samoist jutuist :D No mut nyt kuitenki tulee taas vähä tällane isompi postaus. 


Pari juttuu mitkä on jääny täst viikost mielee :


Oltiin mettäkierroksel jossai tuol korves. Mentii kaikkii jännii teit mis oli pomppui ihan sikana ja kaikkee.. sit mentii harjavallan heselle ja mä ja Sepi lyötiin vetoo et jaksetaa syödä mega ateriat ISOMMILLA.... No me jaksettiin... mutta. Me syötiin ranskikset hesellä ja hamppis autossa. Se oli ihan tuskaa.... Haukku kerrallaa ja silmät kiinni. Sitku sne oli syöny ni oli sellane olo et ei pystyny kävelee vaa teki mieli kierii paikas toisee :D oivoivoi...


Sit Yhtenä päivänä lypäsisn lehmäää :D JJEEE :D putsasin tietty kaikki utareet ja otin jokasest utareest kymmen suihker et näki ettei oo glimppei ja sit lypsykoneesee lehmän numero ja sit lypsykone kii utareihin:D se oli kivaa ja noi tytöt joil on lehmii ni sanos et se meni niin hyvin et ei olis uskonu et oli eka kerta ja olin iha ylpee :D


Juu sit eilen oli Julian synttärit <3 :D Oli kyl iha kivaa! Sellane lastenkutsu fiilis ku kaikki oli pukeutun kuninkaallisisk :D Mä ja elvi oltii homo prinssei, julia prinsessa, toinen julia ...öö en oikeestaan tiiä xD ja petra oli narri ja Anski banjon soittaja :D Sit  mentii pernon ässäl niis vaatteis ja ei jaksettu kävel takas ni soitettii kyyti... mä ja elvi takaluukussa <3 :D  


Nyt ollaan täällä asuntolalla Minä, Matsku ja Tytti ja Sipi tulee pian :)


Eipä sit kait muuta :D








































 Jos ette nää mitä nois paidoissa lukee ni selvennän:
Mun paidassa: Prince Igor-Joystick Anus #1  Elvin: Prince Billy-Dick Anal #1  XDXDXDXDXD






Onnea rakas Juliani<3<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti