1.9.2011

helluirei ja hellät tunteet

Muahahhahaa... Tänää on rakennettu koko päivä. Tehtiin Matskunkaa lumiesteit koulun katolle ja sit mitattii yks hylly ja nyt alotettii tekee sellast :) Ku oli koko päivä ni iltapäivä meni vähä sählingiks mut ei ope mitenkää välittäny :)

No koulun jälkee kaikki meniki sit suoraa nukkuu paitti noi kaks lukio-hihhulii ähti lukioo.. Me annettii niil kauhee kuappalista mitä kakil tuodaa ja sillee xD

No me sit nukuttii iha sikeesti kunnes yhtäkkii kuulin "Hannaaa... me tultii kahville". Sit avasin silmt ni 3 jätkää seisoo mun huoneen ovel :D Olin sillee et tervetuloo! Sepi sit alko keittää kahvet. Pojat oli täsä joku puol tuntii ja sit ne läks ja me jatkettii unii.. Seuraavaks heräsin siihe ku Tiia tuli kysyy et tuunks kattoo salkkareit :) Pojat tuli isommal joukol sit viel salejen jälkee käymää :D Ja joo ei tullu tosiaa viime-yön kauheest nukuttuu :

Pojat tuli illal kysyy et halutaaks me capitsiinoo... no me tietty haluttiin ja mentii niidn asuntolal.. joskus yhentoist jälkee.. sit ne ei avannukkaa ovee ku ne ei kuullu.. No tultiin takas. Sit ne ti sitä tänne meille.. Matsku joi sitä ja sit kaikki jätkät alko nauraa : "Siin oli pilaantunu nakki, ihmisen kusta ja öljyy.."  Oli vähä ällöö.. :D No sit mä ja Tiia ja Matsku mentii mun sänkyy ja kaikki meni nukkuu... Matsku sit päivitteli siin mun vieres sitä et kuippals itä ärsyttää ku ne jätkät teki nii ja Tiia mun jalkopääs kuunteli. Mä sit nukahdin ja heräsin aamulla Matsku mun vieressä :D Oli vähä ahdas yö tosa 80cm sängys Matskunkaa :D hahahhaaa...

Joo nyt katellaa vaa telkkuu ja sillai :) ei oo mitää kuvii oikeestaa ees nyt ku oon vaa nukkunu xD

 Kuva ei tietty oo musta mut siis tolasissa varusteissa me rauvaussahattiin edellispäivänä :)
 Oon niin ylpee koska tollasta osaan peruuttaa ja ottaa koukkuun ja kaikkee ;) Siin ei kyl olu kuormaa :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti