25.12.2011

Moikka

Heilloi rakkaat lukijani :) Mua on alkanu jotenki hirveesti ärsyttää toi tapa miten kirjotan.. Se on tökkivää ja ihan niinku noi lauseet vaa leijus tässä kirjotus kentäs keskellä... Jos yymärrätte mitä tarkoitan ? Haha.. Oon myön hirveen otettu että mulla on jo 12 lukijaa.. WOOT.. se on ihan sika kiva määrä mut tietty olis kivaa jos tulis enemmänki.. Mut te lukijat voisitte kyl näyttää olemassa oloanne jotenki.. esim jommentoimalla :) Kommentit lisää motivaatiota kirjottaa ja niistä tulee aina hyvä mieli, niin risuista kun ruusuistakin :) Laittakaa ehdotuksii mitä tänne blogiin haluisitte :


videopostaust
lemmikkipostaust
päivä kuvina postaus
samassa solussa suvista tytöistä postaus......


Vaan mielikuvitus on rajan... :)


Juuh... Eipä mulla tainnu sitten muuta ollakkaa.. Mitä piditte mun joulu-kuvina postauksesta ? Millasii kuvii haluisitte enemmän?... Kertokaa jottain :D hihi.


Olette kaikki úber rakkaita :) <3

2 kommenttia:

  1. lisää vaan videopostauksia ja lemmikkipostauksia! :) olis kiva kuulla lisää marsuista, että minkä kokoinen häkki niillä on, mitä ruokia annatte, kuinka vanhoja ne on ja kaikkea mitä jaksat niistä kertoa :)

    VastaaPoista