11.12.2011

piikkästäpiikkästä aikkaa :D

Juuh elikkäs pian pääsee taas takas koulun penkille .... kolmeks päiväks :D  No ihana kuitenki nähdä koulukaverit... toivottavasti en tunne olooni iha yksinäisek ku meen täkas... No en mä sitä nyt oikeesti pelkää :)) Siellä on isokasa mun parhaimpia ystäviä :)


Juuh.. mutta siis en oo oikeesti jaksanu postata koska ei oo tapahtunu mitääään.. ei mitään... 


Eniten aikaa kuluu kavereittenkaa ...eli Janin, Elvin ja Julian kanssa. Niiden kanssa sitte ajellaan paikasta toiseen ja käydään moikkaamassamuita kavereita ja hengaillaa myllys tai abc:llä tai jossain.. Eli ei mitään järkevää :D 


Sit kävin yks päivä myllyssä shoppailemassa ostin IIIIIHANAN lämpimän neuleen johon oon ihan rakastunu ja sit ostin housut ja sukkii ja kaikkee perus skeidaa :) :D haha... joo... Kello on nytki jo puol kaks.. Pitäsi mennä nukkuu mutkut tässä kaamean rangaistukseni (=loman xD) aikana on toi unirytmi vähä kussu.... Eli meen nukkuu siinä kolmen aikaan ja herään sitte kans siinä kolmen aikaan :)) Hups... No mitä täällä  yksin aikasin heräilemää :D


Mistäs mä kirjottaisin.. Nyt on meinaan aika tylsä hetki....


hmmm...


AIVAN.. :D Huomenna meen suorittaa tarktori kortti koetta.. kattoo sit meneekö läpi vai ei :o Oon aika paljon harjotellu ja nää harjottelu kysymykset nyt menee jo kaikki oikein mutta kattoo sitten miten oikeessä kokeessa käy. Siinäkun on aina vähä eri paineet :D


Juu u.. ja sitte...




Tätä on varmaa tosi kiva lukea :D:D 


juuh.....




Okei :D Mä voin kertoo mun perus päivä rytmin xD (ja kaikki kiinnostaa...)


mä herään joskus 2 aikaan.. sitten nousen ja tietty syön.. Sit yleensä mä meen joko Janille tai se tulee meille tai sitte mennään ajelee ja sit yleensä elvi tai Julia tarttuu jostain kyytiin :D Sit ajellaa rundia melkee niinku mylly-koulukadun ABC- Kristianin koti- Turun keskusta- Mylly...... :D No ei nyt sentäää..haha... :D Nojoo.. sit tuun jsokus 9 aikaa kotiiin ja dataan sinne 3 asti ja sit meen nukkumaan :D Eli ei tapahdu mitään järkevää :D


Paitsi teen mä niit koulujuttuiki minä mulle lähetetään ja sillee.. Huomenna mä, Suvi, Veli-pekka (VP), Joni ja ehkä Veeraki tulee ni me mennää keilaa... Mun on pakko laittaa noi pojat mana pinnalle ku ne kuulemma voittaa kaikki.. ha ha haa.. tuuurha luulo ;D;D


Juu eipä kai täsä muuta :D Voisin repii jotai kuvii tähä viel piristykseks :) Öitä








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti