2.1.2012

muutto

Nyt on sit taas muuttanu olo :) Vaihdoin tänne alimpaan kerrokseen Suvin vanhaan huoneeseen. Suvi muutti tänään Helsinkiin :/ Kivaahan se silleen on mut en tiiä kenelt mä nyt aina kössin vaatteet bileihi.... Ei vais :) Ihanaa et Suvi muutti ni mulle säästyy enemmän ruokaa... shit... eikai.. on oikeesti ihanaa ku suvi muutti koska se on halunnu sitä jo niin kauan :) Onnea Suville uuteen kotiin <3<3 Torstain nägyyh läksiäisi ;)


Joo elikkäs heräsin siinä 13 aikaan ku Suvi ja Vp tuli jotain juttelee.. Olin koko yön siivonnu huonettani ja tyhjennelly laatikoi ja laittanu roskii pois.. Miten siit voiski tulla niippal roskii :O monta jätessäkillist :o No ainakaa nyt ei oo roskii enää :P Ammust sit aloin raijjaa niit kamoi tuolt ylhäält tänne alas.. voin vaa sanoo et ei ollu kivaa.. ne kassit paino miljoonii ja piti rampata monta kertaa ylös-alas-ylös-ala... no selvisin hengissä ;) 
Ja nyt on sit uus ihana huone :) Tykkään tosi paljon kyllä tästä :)


No oli tietty pakko pitää sit tuparit ja Julia ja Jani tuli meil :) Syötii herkkui ja kuunneltiin musaa :) hihi... oli kiva ilta! Kattoo sit et miten pystyn uudes sängys nukkuu vai heräänks aamul veeran huoneest (Mun vanhasta... Veera siis vaihto huonetta kans.. Veeran vanha huone jäi nyt vieras huoneeksi ).


Oivoi.. Jotenki kauheen huojentunu olo nyt... varmaan siks koska mä syön xD hahhaa... juujuu.. 


hyvät yöt kaikille ja täsä vähä kuvia vielä :D


 Yöllä otettuja kuvia... oli aika sekasta


 Sitte vanha huone sen jälkeen ko olin raijannu sieltä kamat alakertaan 


 Ja uusi huone<3

 Jani innostus cosmost XD









1 kommentti:

  1. Ite oon jo tässä muutaman vuoden palvonut eri jumalia,jotta saisin ton mun veljeni huoneen,jahka hän saa raahattua perseensä täältä. :DD Prkele,nyt kun se on vihdoin ja viimein muuttamassa pois,vanhemmat omivatkin koko huoneen omille ideoilleen :,,D

    VastaaPoista