4.9.2012

facebook

Mun tekee mieli tehdä postaus :D Ja tämä on tylsä kaikille jotka on mun kamuja facessa :D Mutta päätin ottaa kaikenlaisia kuvia mun facebook kansioista ja sillee ... nauttikaa xD

En jaksa kirjottaa kuvatekstejä.. joten kyselkää jos jonkun kuvan tarina kiinnostaa:)


































ja sit kuvia joita en itte ole lisänny mut mut on merkitty niihin :D









 


 

sellasta... tajusin että mun elämä on aika.. sekasta :D 
ja pahoittelen kvien eri kokoa.. mut ne on kaik erikokosia.. ja koitin laittaa isona kaikki jotka pytsyin :)

















3 kommenttia:

  1. HAHHHAHHHAhahhhaha haluun niin selityksen tolle alimaiselle kuvalle ! Jos nauru vois pidentää ikää ni musta tulis varmasti 1000 vuotias :DD

    VastaaPoista
  2. hahhaa... ne oli seiskan ensimmäisiä kuviksne tunteja :D Kuvassa on mun hyvä kaveri Julia jajaja me sit ähä maalailtii ;D

    VastaaPoista
  3. OIoi muistan ton viimisen kuvan!!<3 :D

    -Ronja

    VastaaPoista