23.9.2012

Jos nyt piiiiktästä aikaa ottasin itteäni niskasta kiinni ja kirjottaisin teille tänne jotain ! Oivoi, oon niin pettyny itteeni ku en oo kijrottanu niiiiin pitkään aikaan, mutta mulla on omasta mielestäni hyä syy:

Tässä on ollut ihan kaiken laista ! Ensin mulla ja Moskulla meni poikki, sitten aloin liikkua ennemmän yhden Timon kanssa, itten rakas Duomme kuoli ja sitten oon ollu kiukaissa Timon luona niin en oo oikein ehtinyt koneelle ja viikkosin en kerkee kirjottaa ja ... hatatattaaa....

Hooh... jatukset on vähän sekasin. Tovottavasti ymmärrätte! Tämäkään postaus ei nyt tule olemaan mikään mega suuri koska väsyttä niin pirusti viikonlopun jälkeen, että mä nukahdan kohta tämä kone sylissäni. 

Mun pitäs myös metsästää jostain työssäoppimis paikkaa (toppi alkaa kehden viikon kuluttua....). Haluisin eläinhoitolaan, koska en tiedä mitään maatiloja. Mutta ihmiset ei joko vastaa sähköpostiin tai sitten heille ei pääse. Ärsyttävää! No ensiviikonloppuna menen Raisioon, joten sillon meen ainakin kahteen paikkaan käymään ja kysymään ! 

Koulussa menee normaalisti, tunnilla istuskellen ja jutellen perunoista sun muusta erittäin_mielenkiintoisesta tai sitten maatilalla perus hommia tehdessä !  Hooh... 
Joo.. Koittakaa rakkaat lujikat kestää tätä kakkaa, ku saan tän sählinkin pois alta ni alan taas postailemaan useammin! Uus bannerikin pitäsi tehdä.. oivoivoi.

ps. Seuraava kuva oksennus on parilta illalta kun ystäväni Valtteri on löytänyt mun kameran ja näin ollen innostnut kuvaamaan :D nauttikaa?









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti