1.9.2012

koira koira koira hevonen mamma ja sisko

Heippaheippahei :) Tänään oon oikeen uurastanu.. haha... no eikai, mut oon ylpee :) Oon kusettanu koirat tänään kolme kertaa... WOW... Se on paljon verrattuna siihen et normaalisti kusetan vaan ne sillon ku käsketään eli noooin. kerran kolmessa viikossa xD haha.... Aamulla enne tallia, kolmen aikaan ja sit illalla ennen kun aloin lämmittää saunaa ! 

Talilla ratsastin ween ja siivosin karsinan , tein ruoat, täytin heinäverkon yms yms. Huolestuin kun wellesin juomakuppi ei toiminut, mutta onneks sain asian eteenpäin ! Tein kentällä tänään vähän ympyrä ja kaheksikko harjotuksia saadakseni ponin vähän kuulolle, ja näin käivikin. Welles meni tosi kivasti! Pirjo myös soitti mulle, että kohta saan alkaa maastoilemaankin tän hurjapään kanssa... jeejeejee :) Huomenna mennään taas tallille, mutta tälläkertaa veera hyppää selkään ! :) Mä meen kuvajaaksi ! 

Tallin jälkeen tosiaan kusetin koirat, tosin Veeran kanssa! Sitten keitettiin kahvit ja syötiin munkkeja :P (Aina kun on mammankanssa niin on lupa herkutella :PPP) ja tietenkin ilman että nuoltiin huulia välissä.. se oli yllättävän helppoa ! Sitten alettiin kattoon Titanicia... Oli aivan superpakko näyttää se mammalle, koska se ei oo KOSKAAN nöhnyt sitä :O Ja se kyllä kuuluu jo yleissivistykseenkin :) Mamman mielestä elokuva oli hyvä ja häntä ei itkettäny mutta oli kuulemma jäykkä jännityksestä ! Mä lähdin kesken leffan taas kusettamaan koiria iltalenkille ja sitten aloinkin lämmittelemään saunaa. Nyt vaan löllöilen ja meen aikasin nukkumaan :) Huomenna taas Kokemäki kutsuu :) Ja kattoo jos sitä ensviikonloppuna pääsis Raumalle :) 









Ja lopuksi kuva mailman parhaasta Mammasta <3









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti