31.8.2012

Viikko kuulumisia !

Mä oon niin poikki... Henkisesti sekä fyysisesti ! Rankan rehunteko viikon jälkeen on ihana olla vaan kotona ft. tietokone ja telkkari!
 Elikkäs viikko lähti käyntiin  äikän ja liikunnan tunneilla.. Liikunnassa oltiin Säkylän armeijan esteradalla. Siellä oli kyl todella kivaa! Ensin joku armeijan liikunna ohjaaja ja joku... jääkäri? oli näyttämässä meille miten ne steet ylitettään ja saatiin sitten itte kokeilla kaikkea perässä. Sitten he lähtivät ja jätti meidät keskenämme harjoittelemaan rataa. Niinkuin viime postauksessa lukee niin mun ja Matskun lempi esteeksi tuli yllätysyllätys koko radan likaisin este .. ryömintä ;D


Liikunnan jälkeen mentiin sotkuun munkille... Ei tarvii siis turhaa huolehtia että yksikään kalori menis hukkaan! Koko päivän satoi myös kaatamalla vettä.. Joten oli ihanaa ahtautua autoon kun vaatteiden sisältä oli täysin hikinen ja vaatteet olivat märät ja kuraset ! Haju oli mitä ihanin...

tiistaina alettiin tekemään taaaas rehua... auman siistimenen, muovien laitto, kaivojen tyhjennys (oli muuten helmee... mädäntyneet AIV nesteet sielt ämpärillä pois.. se haju.. ja arvatkaa vaan kuka sen joutu tekemään... kaksikko johon kuuluu.. tinttididii.. HANNA JA MATSKU) ja sitten pellolta vaan ajamaan rehua halliin ja siitä etukuormaajalle siiloon ja siellä sitten riehuttiin tarikoilla ja heiteltiin rehua tasaseks ! Rankkaa... Keskiviikkona koulupäivä kestikin sen 12h melkeen ku oltiin vielä 4h ylitöissä, jotta saadaan tämä perjantain päivä vapaaks! Torstiana nukutiinki koko koulupäivä vaan heinäpaalin kätkössä... Pojat sai tehdä työt.. muahahahaa...
Näin torstaina myös kun raatoauto tuli hakemaan yhden ammutun vasikan (eläinlääkäri oli ampunu sen ku sillä oli syöpä :/) ja oli aika karu tapahtuma ! hyhhyh!

Kuulin samana päivänä myös että koulun navetasta oli lähteny 3 lehmää teuraaks :/ Ja yks niistä oli mun lemppari lehmä ! Vaapukka<3 

Kuva: Tia Kuusisto

Tortaina menin matskulle yöksi.. Olisin muuten ollut koton vasta joskus puolen yön jälkeen. Tultiin meinaan Tytin äitin kyydillä(Tytti on työsssäoppimassa, mutta Tytin pikkusisko Tinjami on mein koulussa ykkösellä) ja hän oli koulumme vanhempain illassa joka loppui vasta joskus kasin aikaan joka tarkoittaa että oltiin laitilassa yhdeksän aikaan. Näin olisin ehtinyt vaan bussiin joka olis lähenyt 22.40 ... 
Matskun kanssa oltiin ajamassa Pappa (Matskun hevonen) ja se oli tosi ihanaa ! Tykkäsin todella.. Pakko myöntää että oon ollu vaan shetun kärryn kyydissä ja siks toi tuntu menevän tosi lujaa :D 



Ja yö oli.. hmm.. kummallinen :D Mentiin nukkumaan joskus yhdentoista aikaan ja täytettiin mulle sitten sellanen ilmapatja matskun sängyn viereen. Jossain välissä yötä heräsin kun perse ja alaselkä osui lattiaan ja mietin, että mitä hemmettiä mä nyt teen. En viittinyt herättää Matskua, joten kömmin lattialle päiväpeiton päälle... seuraavaksi heräsin siihen kun Matsku osottaa mua kännykän valolla suoraan silmiin :D Pienen naurahduksen jälkeen päädyttiin molemmat nukkumaan Matskun 90cm leveään sänkyyn.. kumma, mutta aamulla molemmilla oli joku paikka vähän kipeä :D

Matsku laittoi tällasen päivityksen yöllä.. ennen kuin heräsin: (olis hieno ottaa tähän sellanen kuva u know... mutta en osaa)



Matilda Mäki-Arvela

16 tuntia sitten via matkapuhelin


Outoo, mä herään omast sängyst vieressäni 120cm ilmapatja jossa makaa kissa, yksin! ja viimetteks patjalla ollut hanna on tuol toispuolel huonet lattial peittoines, tyytyväisen nukkuu... :D

 Kommentti:  Matilda Mäki-Arvela:   No nyt selvis, oli ilmapatjast ruvennu ilmat hävii ja ikäväst osunu selkä maaha.. ni tarkotuksel menny lattial, mut nyt mä ystävällisest pyysin hannan mun vieree 90cm sängyl nukkuu, ku ikävä toi koval lattial nukkumine :DD 



 Että sillain.. Aamulla tehtiin vielä aamutalli , tai Matsku teki. Mä kolasin lehmän paskaa ;D Sitten tulin bussilla kotiin ja Mamma haki mut st1:ltä . Isi ja äiti on sunnuntaihin asti Pärnussa Virossa joten mamma on täällä meidän kanssa viikonlopun. Kusetin koirat päivällä ja illalla ja kusettelen niitä nyt pitkin viikonloppua.. Huomenna ja sunnuntaina taas tallille :D Eipä kai muuta.. mä haen Matskun antamat chili sipsit ja alan kattoo suurinta pudottajaa ;D

Lättään tähän pari kuvaa mitkäMatsku nappas aamulla kun silittelin niidne kissoja :) Pikkukili Ja Pikkumusta :)

Sil oli niin söpö pää.... ni ... oli pakko tehä tollee... mut en purista sitä kovaa vaikka se tossa kuvassa siltä näyttääki ! Älkää huolestuko :D









1 kommentti:

  1. Mä niin kuolen nauruu! :D:DD Oli kyl just nii meitä taas toi yö... :D

    VastaaPoista