20.11.2012

boring

Heipsan.... Mua ärsyttää niin paljon, se että joka keskiviikko aamu mä tulen kahdeksaksi, vaikka se opettaja kenen tunti mulla pitäsi olla on kokouksessa tuolla reksin kansliassa. Sit se aamulle kävelee mun ohi ja sanoo huomenta, mutta ei sitten kerro mitä voisin tehdä. Tätä on kestänyt nyt viis viikkoa.. hooh... Joskus mulla on omatoimista hommaa, esim kuvistöiden teko yms. Mutta esim. nyt mulla ei ole mitään mitä voisin tehdä ! Joten tulin koneelle -.-

Enstunnilla mulla on 4.A:n kuvista, sit 5.C:n kuvista, sitten taas 4.A:n kuvista ja sitten kaks tuntia 3:B:n kuvista.

Kun pääsen kotiin niin siivoan ja pakkaan, ja lähden jo tänään Harolaan, vaikka miäheni tulee sinne vasta huomenna. Siellä on nimittäin se ihana sänky ;D hihiii !

Tää työssäoppiminen täällä Ihalan Koulussa on ollu ihan sika antoisa. En osaa kertoo mitä oon oppinu, mutta se on tuolla jossain sisällä. Nimittäin oon oppinu tosi paljon. Ja itsestäänselvyytenä, oon oppinu käyttäytymään eri käisten lasten kanssa. Tää koulu opettajan näkökulmasta on ihan erilaista kun luulin... Aika rankkaan työtä ! Ja minuutti peliä!

(yök... yskäsin ja mun housuille lensi kuolaa.)

Aijemmmin ajattelin myös, että mulla menee hermo oppilaihin. Päinvastoin kuitenkin kävi ja hermo on menny jo pari viikkoa sitten opettajiin ! Lapsoset on ihania ja niitä saa aina nauraa...

Päivän viimeisellä tunnilla pidän mun ihanille vakkari kolmosille sellasen leikin missä jokainen kirjoittaa jokaisesta pahvilautaselle jonkin positiivisen asian. Ja sitten jaan niille karkkia ja otan ehkä pari kuvaa järkkärillä :)

Nyt ..... niin.... Meinasin sanoa että menen tekemään jotain muuta, mutta mitä muuta kun facebookkikaan ei toimi tässä koneella -.- :D Mut joo, ei jaksa tällasta turhaa kirjotella, niiin.... luen vaikka ilta-lehden sivut.

Sunnuntaian suuntaas myös kokemäelle... Koitan postailla ahkeraamin kun viimekerralla kun olin Kokemäellä, muttakun hankala postailla kun mitään ei tapahdu... No koitan räpsiä vaikka kuvia ja tunkea niitä sitten postauksiin :) Hihi... palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti