8.11.2012

heipodei

Koko viikko on ollu yhtä hullun myllyä ! Maanantaina hengailin Elvinkaa , tiistaina menin tukkaputkella suoraan koulusta pitkän päivän jälkeen tallille (Talutin wellesiä ja tein perus talli hommelit) ja sieltä kotiin ja suihkun kautta nukkumaan. Keskiviikkona vaan löllöilin ja näin taas Elviä ja Tänään olin myllyssä... Elvin kanssa :D Töissä on kamalan raskasta, ja huomaan ettei oo kyllä mun ala tuo tuommonen kakaroittenkanssa touhuuminen. Juoksen töissä opettajahuoneen, kuvisvaraston ja liikuntasalin väliä päivästä toiseen niin että jalat kramppaa rappusien armottomasta juoksemisesta... Ihana aina päivän jälkeen kellahtaa omaan sänkyyn. Oon niin uupunut, ja mun ispis tohon työntekoon ja opettajien juoksulikkana oloon on niin hävinnyt... Haluisin taas vaan Kokemäelle, niin vois hyvällä omallatunnolla vaan olla! 

Timo tulee toivottavasti meille viikonloppuna. Samoin myös Isosiskoni ja hänen poikaystävänsä. Nään Suvia ja V-P :täkin siis pitkästä aikaa.. jeejee... Ja Timoa tietty <3 Ens viikonloppuna menenki sitten Harolaan.. Koska lauantaina oon töissä Timon äidin siivousfirmassa :) Se ei oo ehkä mitään herkua, mut ainaki siitä saa vähän rahaa ! 

Oon jotenkin henkisesti ja Fyysisesti niin poikki... Tuntuu, kun olis 17-vuoden kriisi xD Kela lappujen pitäs päästä eteenpäin, pitäs alkaa miettiin autokoulua, töissä mun pitää ommella 16:sta albaan tarralaput (vihaan ompelemista....), pitäs suunnitella pari kuvis työtä, ladata levyraati musiikit tikulle, suunnitella alkulämmittelyitä liikkatunneille, viedä papereita valvovalle opettajalle.... HEMMETTI... Tekis mieli vaan kaivautua yksin maan  alle pariks viikoks ja olla hiljaa sielä. Ja jättäkää kaikki sellaset : "elämä on" ajatukset sitten pois. Tiedän sen, mutta pakko mun on vähän valittaa ;D 

En oo myöskään nähny mun hyviä ystäviä pitkään aikaan ... Niitä joita nään yleensä vaan Kokemäellä. Tiia, Iia, Vimmu, matsku, Seija, Tytti, Heli, Sofia, Valtsu, Jonna, Visa.......... Ikävä :( Mulla ei täällä Raisiossa paljon kamuja enää ookkaan... Kaikilla yläaste kavereilla on uudet koulut ja niiden myötä uudet kaverit ja jutut, ja koska oon Raisiossa niin harvoin, niin ei mulle oo jätetty kalenterista aikaa ollenkaan . No onneks Elvi ei petä <3 

Tän raskaan viikon pelastais se, että mun oma Kultani ajais huomenna tänne Raisioon ja pääsisin nukahtamaan sen viekkuun. Voi toivottavasti se pääsee... (Riippuu tarviiko sen äiti sitä lauantaina jossain muutto hommassa, Timppa on kattokaas niin voimakas, että se jaksaa kantaa painavatkin huonekkalut ;)))  )

Juu kaipa heitän teille vähän kuvaoksennusta Tiistailta .. Ja voisin laittaa kuvat myös ostoksisasni, mutta koska kamerasta on akku loppu ja laturi Veeralla kahden kerroksen päässä niin antaa olla. Tekstin muodossa tällä kertaa!

- Farkut 19.90 cubus , Ihan perus tummat farkut

- Villasukka säärystimet cubus 6.45 , rakastan säärystimiä ja villasukkia.... Noi huus mun nimeä hyllystä ja ne olivat vielä alessakin.

- Villa neule 19.90 H&M , toi on tollanen hiano.. :D Siinä on pinkkiä, sinistä ja valkosta ja niistä muodotuu tollasia hienoja kuvioita!

- Kolme sormusta JC ne makso kaikki joku 1.75, ne oli alennuksella siksi ostin. Pikki seepra raidallinen, ja kaksi hopeeta missä on kortistejuttuja xD

- Rimmelin meikkivoide 9.90 Sokos















Älkää rakkat lukijani järkyttykö yllä olevista kuvista... Pahoittelen menetettyjä yö unia ja mahdollisia terapioita joita trviitte. Viimosesta kuvasta näätte kuitenkin, että ihan normaalinakin sitä osataan olla :) Hyvää yötä !


4 kommenttia:

  1. Voi Hanna! Mulla samanlainen kriisi ollu jo kuukauden ja tulee jatkumaankin joten I know what mean! :) Voimia! Mutta nyt sanot jonkun päivän ens viikolla niiin jos voitais henkailla! =)
    T. RonjaQd44

    VastaaPoista
  2. HAHA :)) ihanata että ymmärrät :) mulla ei oo ens viikolla mitään ohjelmaa.. joten sanoppä sä päivä :) paitti ei perjantai xD

    VastaaPoista
  3. Jos vaikka nähtäis lauantaina jossain kohtaa.. entiiä vielö tarkalleen mun vkl ohjelmaa mutta jos viestiteöllään tarkemmin loppuviikosta :D

    -Ronjaa-

    VastaaPoista
  4. No hemmetinpeppukasa...... Olen lauantaina harolassa Töissä :(

    VastaaPoista