27.6.2012

kysely

Moikka mooi :D Odotan pyykkejä kuivausrummusta että pääsen suihkuun (pyyhe on siellä kans :D). Ni tein pienen kyselyn mein solun porukalle ja tässä se sitten tulee :D

1. Mitä odotat kesältä?
2. Kuivaile solumme porukkaa yhdellä sanalla.
3. Mitä mietit kesäjaksosta?
4. Hyvä kysymys. Tai huono kysymys ku kysymyst ei ookkaa...
5. Mitä mieltä olet minusta?
6. WWAT?

Matsku:
1.  Totta helvetissä ryybens.... Sit okraa, leirejä, lämmintä ilmaa ja ja ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä et nähtäis asuntolaporukan kanssa. ps. olen seksikäs xD (Matsku maks jossain ihme asennossa mun sängyllä ja se oli just tullu suihkusta eli sil oli ihan kikkurat hiukset.)
 2. Paras
3. noh... Erilaista kuin muilla koululaisilla, en osaa selittää. Ihan mukavaa... Mut niin, enkai mä muutakaan olis kesällä tehny, paitsi jos olis saanu töitä. Ja miks sä vääntelet päätä tollee?
4. Mä oon hyvä keksii kysymyskii xD
5. Sä oot tollanen vitun lehmä... vitsi vitsi :D
6. Sä oot Hanna sekasin! Muistan ku tulit joskus sisälle ja huusit vaa : "WWAT, WWAT"

Sipi
1. hahahhahaa... öö... Viinaa, miehiä, aurinkoo ja hyvää ruokaa !
2. Hullu
3. Me olemme taistelijoita.
4. heh..... hahahahhahahaa
5. perus Turkulainen :D
6. hä.

sepi.
1. noo... sä pistät tän blogiin ni en viitti sanoo ryyppäyst... hemmetti nyt se kirjottaa sinne mitä mä sanon... biitsii
2. Ryyppyreiskat (paitti Tytti)
3. Harvinaisen paska, tylsä.
4. .... TÄ? Mä en tajunnu, mut se on iha normaalii ?!
5. noo.. Hanna on hönö.
6. no aattelimpahan vaa... ookke mo.. wwat

Apsu
1. En vittu yhtään mitään.... (Mä : "Nä menee sit mun blogiin") AARRGGH... Nyt sit vast sanot...noo hauskaa, ihanaa ja ilosta... Miks mul on hämähäkinseitti katos?
2. sekopäät!
3.Voi vittu... perseest.
4. Paras
5. hahhaaa..solusisko.
6. *mulkaisu.... ookoo.. hehheee

Tytti
1. Hyvää säätä, hauskan pitoa jaaa... en muuta
2. Laiska
3. Nooo.. voi sen kesän näinki viettää.
4. Mä oon kuullu ton niin monta kerta... en mä tiiä mitä tohon pitäs vastata...
5. Mun vastakohta :D
6. täh?

Ja minä itse :D
1. No sitä ku saa nukkuu pitkään.. Ja näkee Moskuu enemmän.. eikä tarvi istuu tääl hemmetin solussa.
2. omalaatunen
3. Meni tosi äkkiä ja opin paljon uutta... mut uvuttava 
4. Ei kannata kysyy matskult kysymyksii.. :D
5. (Mitä pidän seijasta, siljasta, matskusta, tytistä, apsusta?)
Sepi: Pikkunen idiootti joka ei tajuu ksokaan mitään ja on aina ulkona kaikestaa.
Sipi. Ilopilleri
Matsku: Huone toveri.. sonni.. ja kääntyilee ärsyttävästi ku se nukkuu :D
Tytti: hahaha.. parast seuraa ps laiva on lastattu.....
Apina: sil saa kyl aina nauraa :D

Siinäpä se .. nauttikaa xD

3 kommenttia:

  1. täh, vääntelehdinks mä ku nukun?! :DDDD

    VastaaPoista
  2. mikä tää solu on?:D

    VastaaPoista
  3. Se on se missä asun Kokemäellä :) MEitä on siellä kuus ja siihen kuuluu kaks vessaa, suihku, neljä makuuhuonetta keittiö/olohuone, eteinen ja työvaate varastio :)

    VastaaPoista