30.6.2012

turha

Mooi... teki taas mieli kirjotella ja löysin mun kaverin blogista tällasen kyselyn ni täyttelen tän ja sit meen nukkuun.. öitä murmelit<3


1. Mitä teet tällä hetkellä?
- Dataan mun sängyllä, oon jo käyny vessassa, sammuttanu valot ja telkun et nyt oon aika lähellä nukkumaanmenoa jo :D


2. Millä tavalla kuvailisit itseäsi?
-positiivinen, temperamentinen, ulospäinsuuntautunut, reipas, suorasanainen, pitkä, eläinrakas, uskallan olla oma itseni....


3. Kerro kolme asiaa joita ilman et voi elää
- Ystäviä, eläimiä, ruokaa

(Jonnaa, Marsua, kebabbia)

4. Viisi parasta ystävääsi?
- Jonna, Elvi, Tytti, Tiia, Julia


5. Kuinka monta kertaa viikossa käyt suihkussa?
- n. 6 kertaa


6. Oletko koskaan soittanut kitaraa?
- Olen, mut mun lyhyen nakkisormet ei siihen taivu vaikka kuin haluisin :/


7. Oletko hyvä soittamaan kitaraa?
- en


8. Viimeisin karkki jonka söit?
- hmm.. Musta lakritsi "laatta"


9. Ärsyttävintä mitä sulle voi tehdä?
- Olla kaks naamanen, pettää luottamus, esittää muuta mitä on


10. Pidätkö meikkaamisesta?
- Pidän.. Mutta en halua meikata tuhraan. (eism. jos käyn pikasesti kaupassa yksin, jos menen mummille ja ukille tai mammalle, jos menen parhaan kaverini kanssa vaikka ihan vaan lähimaastoon ulos...)


11. Oletko koskaan värjännyt hiuksiasi? Minkä värisiksi?

- olen punasiksi, värinpoistolla ja mustaksi... ainii ja joskus liilaks :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti