17.6.2012

Makua kesästä

Moikka kaikille rakkaille ja vähemmän rakkaille... no eikai.. ku kaikki te ootte ihan yhtä rakkaita lukijoita... paitsi ehkä Veera... no eikai :D Joo eiks ollu hausak vitsi xD... 
Oon mökkeilly koko viikonlopun ihan parhaassa seurassa :D Eli Moskuni ja hänen äitinsä ja isänsä, koiransa ja hetken myös heidin eli hänen isosiskonsa kanssa :D Eli heillä oli vuokramökki rymättylästä nyt tää viikko.. ja olin tän viikonlopun nyt sit siellä.. Perjantaian tulin kokikselta kotiin ja Heidi ja Mosku tuli hakeen mut joskus 7 aikaa sitte sinne... kalastettiin koko ilta ja grillattiin ja kaikkee namnamnam... Sain tutustuttuu Heidiinki vihdoin kunnolla :D Hän on ihana niinku koko Moilasten poppoo!  Launtaina Vesa ja Jaana lähti viemään heidiä johonkin kauas toiselle mökille ja jäätiin moskurin ja koirankaa sinne kolmisteen.. oltiin veneellä virvelöimässä ja sit ihan vaa mato ongittiin.. Oli ihanaa.. ja saatiin monta kalaali.. sain koko loman aikana ehkä .... mitäs valehtelisin.. no.. 10 kalaa.... Pienin oli joku 4 cm ja isoin oli ahven ja se oli joku 25 cm :D olin iha intsin.. ja Uskalsin ite ottaa kalat poiski.. paitsi sen ison ahvenen xD 

Lauantai illalla käytiin saunassa ja grillattiin makkaraa sen jälkeen :D Ja mentiin jo joskus 11 aikaan nukkuun... :D Sunnuntaian sitte heräsin enne Ilua ja menin alas kaffeetteleen Jaanan ja Veskunkaa siks aikaa ku mosku heräs ja sit taas kalaan :D Mut tänään ei kyl saatu yhtään kalaa... oltiin varmaa jo ongittu kaikki xD siis kaikki Itämeren kalat ;) Ja joskus kolmen aikaaan olti kotona... Mosku ja ne lähti sieltä mökillä samalla Raumalle.. Kun ne heitti mut kotiin ni Vili pääsi tohon pihalle juokseen.. Ekku  tykkäs Vilistä ja toisinpäin.. Pörri ei oikeen tienny mitä pitää tehdä ja Jaja vaa haukkus äitin sylissä :D ... Nyt sitte oon syöny ja alan pakkaa taas kokemäkeä varten... voijjuma sanan minä.. Nauttikaa vana keslomasta... mä painan vielä kaks viikkoa koulussa :D Eipä muuta.. otin pari kuvaa mökiltä ja tässäpä niitä nyt :D .. ps... varmana tuli ihan sikan kirjotusvirheitä mutta oon niin ...blöööh... että en jaksa välittää.. koittakaa saada selvää <3 !

















Näihin kuviin näihin tunnelmiin :)


1 kommentti:

  1. Voikunonsöpöpikkumöhölutunaamapikkukoiruliini<3 :D

    VastaaPoista