29.7.2012

Canonin synnttärit :))

Mun Canon eos 450D täyttää  2 vuotta :) En  muista trakkaa päivää, mutta aika pitkälti näihin aikoihin kesästä ostin sen kaksi vuotta sitten... Sen kunniaki julkaisen kaikki kamalimpia ja hienoimpia kuvia ja ihan vaan kuvia ... Ja en tonkinu kaikkia  kansioitani, koska kuvia olis tullu ainaki 500... joten katsoin ne  jotka mulla oli picasassa ja sieltä sitten valitsin :D nauttikaa... ps. mun blogille on taas tullu pari lujikaa lisää... kiitos siitä <3






















































 Kyselkää kuvista jos jotakin kiinnostaa .. en jaksa kirjoittaa kaikkiin kuvatekstejä ;D

5 kommenttia:

  1. On niin ihanaa ku päivittelet blogias nii usein:)


    www.polypallo.blogspot.com
    ähähä kirjotin
    vahingos ensin polypalli ja meinasin just lähettää:::D hyvi menee

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia! =) Eiks sun kamera kuitenkin mahda vähän vanhempi olla kun mä ostin omani viime vuonna ku kesätyöt loppu (eli elokuussa) joten mun vaavi on noin vuoden vanha :o

    VastaaPoista
  3. aijjoo.. hahah.. mun vaavi on ka kaks :O

    VastaaPoista
  4. Mist toi kuva on ku oot siin hellun kaa? :)

    VastaaPoista
  5. Se on laivalta. Oltiin Ysilllä luokkaretkellä ruotissa :D

    VastaaPoista