25.7.2012

Keikkee jännää

Joopa elikkäs mullapa ei tässä sen kummempaa asia ataas ole kun iha tällanen perus postaus :) Ja kirjotus virheitä on luvassa huomasti (jotenkin poikeavaa?) koska tultiin just flow parkista ja kädet on iha väsyneet ja ne tuntuu painavilta ja voisin valittaa vielä vähän lisää .. :D Mutta juu.. EIlen käytiin Veeran ja äitin kanssa Ikeassa, ihan vaan shoppailemassa jotain pientä :) Äiti osti mulle mailman söpöimmän pöytälampun ja hymyilen aina kun katson sitä ja rakastan sitä . Sitten sain myös pöytä peilin.. en jaksa ottaa kuvaa siitä ksoka kameran muistikortti on koneessa kiinni kun lataan flow park kuvia ... mutta sellainen jossa on kolme mustaa metalli jalkaa jotka on silleen kaunisti keikuralla ja sitten itse peili :) Se on korkeudeltaan ehkä 40cm ... En löytänyt siitä kuvaa edes Ikean nettisivuilta.. toisin ku tosta ihanasta lampusta xD Sitten ostin kanssa kaks kasvia.. Ihan vaan siks koska tykkään kasveista , mutta en voi ottaa mitään kukkiä tänne kun en oo viikkoja kotona ja täällä mun kellarissa ne ei kamalasti sais valoa :)

JANSJÖ Led-työvalaisin IKEA Säädettävä varsi mahdollistaa valon suuntaamisen.

Hahahhaa... Tämä kuva on Ikean sivuilta ja mulla on samanlainen mutta punainen lamppu.. Tuitui kun se on söpö :D Toi on joku ehkä joku 70cm pitkä jos sen laittas pystyyn mutta tollain vänkyrässä ehkä joku 50cm... ja se on NIIN SÖPÖ... toi varsi on kokonaan taivutettava ja tossa mun pöydällä se seisoo.. xD hullun huvit on ilmaset ;D

DRACAENA Kasvi IKEA
DRACAENA MARGINATA Ruukkukasvi IKEA

Ja tollaset kasvit ostin.. molemmat korkeudeltaan varmaan n. 40 cm :)

Ja tosiaan tänään oltiin aamusta äitin työkaverin luona tossa vähän matkan päässä kattomassa mun hommaa jonka mä sitten huomenna alotan. Elvi tulee auttaan.ELi mä rauvaussahaan puskia ja pitkää ruohoa ja Elvi tulee keräämään risuja ja sellasta.. Kattoo mitä siitäkin sitten tulee.... 
Ja kolmen aikaan lähdettiin Flow parkkiin... Kädet huutaa hoosiannaa ja pulssi on vielkäin korkealla :D Siellä mä ja äitin veli ja veera (Veera kävi vaan yhden radan) roikuttiin henkemme edestä  :D Oli tosi pelottavaa ja monesti tuli sellanen olo ettei ihan oikeasti uskalla jatkaa eteenpäin... mutta ei ollu pakotietä pakko oli vaan  mennä. Oltiin siellä vähän yli kaks tuntia ja kerettiin käymään viis rataa.. Ratoja olis ollu jäljellä mutta voimat lopus totaalisesti... hooh.. Tässä vielä enne flowparks kuvia kerron vaan että olen viettäny aikaani aikapaljon Elvin kanssa ihan vaan ulkona istuskellessa tai myllyssä ollen yms. Eipä sen kummempaa... Kuvaoksennuksne pariin ;D




























 Tupalt oli super vaikeet.. ne oli niin liukkaat heilus ku mitkä :D Nauroin vaa ku koitin niitä tulla ja olin ihan varma et kuolen (Siinä kun tipun valjaiden varaan n. puol metriä?)... No mut pääsin nekin loppuun..

 Eikä ne ollu missää kamalan matalalla :O

 Tupalt selvitty... sauraavan liuku puusta puuhun... aika korkealla emnnäään

 Noi narut oli kamalimmat.. huhhuh... syke oli niin korkee et tunsin sne joka piakassa ja jalat tärisi ihan sikana...


 Äiti ja Äitin veljen vaimo :)

Ja äitin veli... 

Tosiian paikat on kippeet mut todella mahtava iilis jäi.. en kuollu vana sain ylitetty itteni monet kerrat wau :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti