4.7.2012

Mökkeilyä

Woow... Jo 41 lukijaa :o Herranjumala että joitain kiinnostaa mun ihan  tavallinen ja tylsä elämä :D Mutta hyvä vaan :D Hihi...

Elikkäs maanantaina joskus yhden aikaan mä, äiti ja veera lähdettiin ajamaan kohti Uuttakaupunkia jossa käytiin kaupassa ja otettiin meesiin toi mun moskumörököllini <3 Siitä sitten suunnattiin Elkkyisiin mummin ja ukin mökille. 

Ensin juotiin kahvit ja sitten näytin Moskulle vähän paikkoja.. Siellä on ihan tässä lähi aikoina tehty aika paljon kaikenlaista.. Kuten ranta on ruopattu, rantasauna ja kota on takennettu, sitten beach kenttä on tekeillä ja nyt mökin taakse on rakneteilla terassi ja joku uusi makuu huone :O Elikkä aikaimoista työmaata se on.. No Kotoisa vanha mökki kuitenkin on tallella :)

Mummi ja ukki alkoi siinä sitten lämmitellä rantasaunaa aika piakkoin samalla kun mä Mosku ja Veera virvelöitiin.. En kuitenkaan saanu yhtään kallaa joten mun kärsivällisyys ei siihen oikeen riittäny.. Saunan ja rillausten jälkeen jatkettiin hetki kalastamista, mutta mun mielenkiino loppui sitten aika nopiaan ja Mosku ja Veera lähti venellä rannasta kauemmas kalaan.. Mä vietin iltaa sitten iläpihalla kun mun serkku Laura ja hänen poikaystävänäs Rici tuli kans mökkeilemään niin niiden kanssa istuskellen ja höpöttäen. Lauran ja ricin ihana Fixie vauvva kissakin oli mukana.. että se on ssöpö ^^ 

Joskus kymmenen aikaan me alettiin Lauran ja Ricin kanssa lämmittää Saunaa uudelleen ja mentiin kans Ricin kanssa uimaan :D Mut mua pelotti kasvit koska riki vei mun kellumisletkun kokoaika ni tulin sit pois :D Mentiin  tämän saunomisen jälkeen jo mökkiin moskun ja veeran kanssa, koska kaikki muutki oli jo nukkumassa... M kyllä syötiin sipsei ja valvottiin siellä mein sängyssä ainakin 2 tuntia... Sori äiti siellä alakerrassa niistä kova iinisistä repeämisisita yms :D haha....

Tiistaina herättiin siihen ko äiti mummi ja ukki joi kova äänisesti kahvia siellä alakerrassa... ja juu nukuttiin tosiaan parvella että sieltä alhaalta kuuluu kaik sinne ylös.. Mutaa toisiaan pidettiin illalla niin kovaa ääntä että annan anteeks ne aamu sähläykset xD Herättiin joskus 12 aikana ja mentiin Moskunkanssa siitä suoraan ottaa auronkoo ja titenkin...... kalastamaan -.- no sain ainakin yhden kalan :D Mut ei se mun motivaationi siitä oikeestaan noussu :D Ruoan jälkeen lähdettiin ajamaan kotiinpäin ja kotona oltiin joskus kolmen jälkeen !  Oli ihana mökkeily... ja tuli syötyä koko viikon edestä, koska isovanhemmat :D  Käytin filmtownin kautta ja vuokrattiin 7 leffaa ja katottiin niistä eilen kaks (yes man ja hounting in connecticut) ja syötiin tietty herkkui :) Tänään Moskuri lähtiki sitte kotiin taas :( Ku mä lähden tänään laivalle feat. elvi ja porukat ja veera... mut meen taas Lauantaina Raumalle :) Eipä muuta... Eiku ompas... otin mökille tietty kameran mukana ja sillee... mut arvarkaapas vaan et kätinkö muistikortin koneeseeni.... joten nää kuvat on äitin kamerasta .Ja en taatusti muista kertoa kaikkea mutta muistan noista kuvita niin kirjotan niihin kuvatekstejä :)  :) Hyviä päivän jatkoja !









 Ainiin... Mökillä on tollanen vanha international rutku niin ajelin senkin kanssa hetken ja Mosku ja veerakin sai koirraa vähä ajaa raktoria :D Ja en aja ihan noin huonossa ryhdissä kun vaihdan just vaihdetta :)



 Fixie <3 (Laura... jos sitä ei kirjoteta noin ni korjaa xD)


 Nöpö.. mummin ja ukin kissa :)







Ainiin ja sitä nää sorsat :D oltiin sillon Ti aamulla siinä laiturilla Moskun kanssa niin sorsa emo hyppäs siihen mun viekkuun laiturille ja alko siinä sitte pestä itteään... Sitte suli 7 sorva vauvvaakin :D Menin selällen makaamaan siihen laiturille ni se emo käveli ihan mun viereen (n.15cm) ja se oli muutenkin niinku sellasella etäisyydellä että jos olisin halunnu ni oisin voinu koskee siihen :D Harmi tosiaan kun ei ollu kameraa! 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti