1.8.2012

Heipparallaa

Tänään loppus vihdoinkin työt :D Ei ne ollu oikeastaan niin kamalia, mutta on ihana saada taas nukkua pitkään ! Töiden jälkeen lähdin työnantajani eli Pirjon kanssa tallille. Hänellä on oma hevonen ollut kahdeksan vuotta. Olin auttamassa tallilla kun tämä hevonen (Welles) oli eilen saapunut uudelle tallille, niin oltiin kantamassa tavaroita ja kävelyttämässä pollea kentällä. Oli kiva päivä ja sain pitkään aikaan olla hevosen kanssa tekemisissä :) Perjantaina olis tarkoitus mennä sitten selkään ja viikonloppuna kans :) Koitan ottaa jotain kuvia, mutta ratsastus kuvia ette valitettavasti saa, koska itse selässä olessa niitä on lähes mahdoton ottaa !

Huomenna mennään Elvin kanssa kirpparikierrokselle ja sitten Myllyyn. Palkkarahat (joita ei ole paljoa) tuhlaamaan. Eilenkin olin Myllyssä Elvin kanssa ja ostin jotain pientä, mutta jos teen huomenna postauksen uusista ostoksistani niin laitan eilisistä ostoksista kans kuvat samalla :)

Tänään oli taas kaunis päivä, toivotaan että huomennakin on ! (ja ylihuomenna ja lauantaina ja sunnuntaina ja....)

Mulla on hirveä huoli... :( Mun rakas ihana poikaystäväni lähtee perjantai aamulla viikoksi  Espanjaan ja kuolen ehkä ikävään (ja voitteko uskoa, se ei ota mua edes mukaan! )... ei olla nähty kahteen viikkoon, eikä nähdä kahteen viikkoon  :( ... Mun piti mennä Raumalle tälläviikolla, mutta olikin töitä, ja sitten kun Mosku tulee suomeen niin mulla on äitin tuttavan häät ja koiranäyttely.... No onneksi on facebook ja kännykkä, tosin niistä ei ole kamalasti hyötyö kun toinen on toisella puolella mailmaa ... No ei auta kun odottaa... hooh... No onneks on taas superkiva nähdä sitten kahden viikon päästä ! JA ONNEKSI MINUN RAKAS JUUSTONAKSUNI TIETÄÄ ETTÄ MINÄ PAKASTAN HÄNTÄ <3<3





Toinen asia joka huolettaa on se, että oon kohta pitänyt tätä blogia vuoden verran, joten alan kyllästyä tähän ulkoasuun :D Ja haluisin tehdä jotain muutoksia... mutten osaa kuunnolla ja jos alkaisin sättäämään jotain niin pilaisin sen kokonaan. Siksipä tyydyn odottamaan että rakas isosiskoni saapuisi joskus kotiin, niin voisin kinua  häntä auttamaan :) Ja ainiin voisin tässä vähän mainostaa ;) Mä rakastan mun isosiskon ja pikkusiskon blogeja, koska ne osaa kirjoittaa niiiin hyvin että tekstiä on ihana lukea :D imnosuperrman(isosiskon blogi) ja for-nothing-veera(pikkusiskon blogi) . Kertokaa mitä piditte blogeista :) 

1 kommentti:

  1. Oon veeran lukija ollu jo kauan:)ja muuta vaan toi "kansikuva" tai siis se tuolla ylhäällä:D Nii ja ootte söpöi nois kuvis:)

    VastaaPoista