25.8.2012

Heppailua ja Poikaystäväilyä (?)

Tänään aamulle herätys olis klo. 8:45 koska bussi tällille lähti 9:50 :) Mosku lupautus tulemaan mukana tallille ja siellä se olikin.. pelas pelejä kännykällään :D Mut oli ihana tallipäivä ! Tallin jälkeen katottiin yks leffa jonka äiti oli nauhottanu dikille ja sitten tehtiin ruoka ja syötiin ! Eipä tänään sen kummepaa ollakkaan tehty ... notkuiltu vaan !




Huomenna illalla paluu taas Kokemäelle.. Onneks siellä on edes yks ilon aihe, meinaan uudet ysätävät ! Oon tutustunu kahteen upeeseen  Myr12 laiseen (maatalousyrittäjä ykkösiä). No eipä siellä sitte muuta ookkaa.... Mulla ja Matskulla oli viimeviikko ainakin ihan tuskaa ! Maanantaina kun oltiin kaupassa niin ei keksitty mitään ostettavaa... nuudelit, pakaste pitsat, saarioisten pitsat, hodarit , hamppari ymsymsym KYLLÄSTYNYT... leipää syön joka aamu, jugurteista en tykkää, valmis ruuat maksaa liikaa... blaah.. No saas nähdä mitä sitä ens viikoks keksii.. vai oonko syömättä.... 

Eipä kai tässä taas muuta :) Toivottavasti ette tylsisty mun tylsiin postauksiin yms. Muttakun ei tässä elämässä nyt oikeen mitään tapahdu :) 

ps. Tein teille tollasen nopeen videon klipeistä jota veera kuvas tänään tallilla :) (älkää välittäkö laadusta, Veeran kamera ei ole tarkin mahdollinen ja tubekin vähä kusasee) nauttikaa ;D ja laittakaa kommenttia :)


4 kommenttia:

  1. sopiva musa:) hienosti ratsailet vaikken ratsastuksesta mitään ymmärrä =)

    VastaaPoista
  2. onks toi sun oma hevonen??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei.. Se on mun tutun hevonen, jota hoitelen perjaatteessa joka viikonloppu... mutta en niin usein ko mul on mahdollisuus nähä poikaystävääni vaa viikonloppusin ni menee vähän päällekkäin :/ mut mun pikkusikso hoitaa ku mä oon muualla :)

      Poista