31.10.2012

kivoja kuvia

Tänään töissä pidin kolmelle eri luokalle kuvista, neloselle, vitoselle ja kolmoselle... Hooh... Piti sit hakee kamoja ja autaa taitteluissa ja kertoo sääntöjä :D Oli kyl ihan kivaa... Töistä suoraan menin keskustaan Julian kanssa. Mentiin Victoryyn kebabille :P Petyttiiin kyl vähän, koska buffetin antimet oli jo ihan kylmiä :/ Mut no joo... 

Kun tulin kotiin, niin siivosin vaatekaapin, ja heitin suruta pois paljon vaatteita. En jaksa säilyttää niitä tuolla kaapissa kun en koskaa käytä... Ajattelin, että siinä menis kauemmin, mutta ei mulla menny ky vaja 40 min. Huomenna on hienoo laittaa uudet vaatteet siistiin kaappiin ;D Huomenna kun on mus shoppailupäivä ;D

Illalla Veera tuli pyytämään mua sen kuviin.. Se sitten meikkas mut ja käski mun näyttää ylimieliseltä.. En sitten tiedä ylimielisestä, mutta superhienoja kuvia saatiin :) Ja aika erilaisia! Rispektit siis Veeralle for-nothing-veera.blogspot.fi (ja mallihan oli mitä parhain ;D)! 

ps. Mun piti postailla vasta huomenna myllyn jälkeen, mutta pakko tulle näyttää teille nää kuvat! :)














2 kommenttia:

  1. Upeita kuvia :) Toi "Ennen"-kuva vaatekaapista näyttä kovin tutulle XD paitti nytku itekki tossi viime viikolla sain kaapin siivottua :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Piafe ! Ja juu... mulla sekoittuu vaatekaappi ihan älyttömän nopeesti. Koska aina kun otan alimmaisen vaatteen ni pitäs nostaa muita, enkä jaksa vaan repäsen sne sieltä niin että muut vaa lentää kasaan :D

    VastaaPoista