24.10.2012

Myllyilyy :)

Mua masentaa toi märkä, musta ja kylmä ilma :/ Enkai oo ainoo? 
Tänään töissä olin koko päivän kuviksessa apulaisena... Neloset maalas syysmyrskyä, Vitoset piirsi ja maalas faaraota ja kolmoset askarteli mustasta paperista kummituslinnoja ja prässäs ne sitten silkkipaperilla takapuolelta :) Ne kaikki oli niin söpöjä! 
Ku pääsin töistä, elikkäs siinä kahden pintaa niin nautin vaan koneella olosta, kun ei oo sitäkään voinu viikkoon harrastaa... Löhösin koneella (löhösin kyllä sängyllä?) siihen asti kunnes äiti tuli töistä ja sitten lähdettiin myllyyn. Mä olin vailla talvitakkia ja kaulahuivia... No ei tarvinnu kauan kierrellä niin Löysin ihanan mustan toppa takin Vero Modasta.
Takin hinta oli 69.90 e ja se on yli pepun ja vyötärön kohdalla on kiristys :) aika perus, mutta hieno silti. Punasen Tuubi kaulaliinan löysin viidellätoista eurolla seppälästä. Sitten ostin vielä pikkareita ja sukkia H&M:stä. (öhöm... äiti osti)





Tässä välissä käytiin äitin kanssa kahvilla, ihan vaan muuten vaan :) Harvoin käydään kun ollaan shoppailemassa, mutta nyt tuli sellanen fiilis. Oltii arnoldsissa ja ostin mansikka donitsin ja tripin ja äiti jonku jääjugurttimagdo tsydeemin :D Siitä mentiin Prismaan ostamaan loppuviikon ruuat. Mulle tarttui vielä munkaan tollanen kynnen kovettaja lakka... En tiedä onko se minkän arvosta, mutta ei tiedä ellen kokeile!? Se makso 6.90e.


 kertokaa mulle jos teillä on kokemuksia kyseisetä mömmöstä . Ku mä haluisin pitkät kynnet, muttakun mun kynnet alkaa heti liuskottumaan valtavasti ja niin niistä tulee hauraat ja rumat. Sitten ne katkee ja taipuu. Tekokynnetkään ei ole kivoja ku ne maksaa kamalasti, ja niitä täytyy varoo ja ne on ihan lian pitkät sit jo ... hmmm... 

Joo mä alan kattomaan eilisiä salkkareita ja odottelen poikaystäväni soittoa :) Adios 


5 kommenttia:

  1. Voisitko laittaa jonkun näkösen arvostelun tosta esim. ku toi loppuu ku ite oon harkinnu tuon ostamista kans mutta en oo raaskinu:)

    VastaaPoista
  2. Juu voin laittaa.... Laitin sitä tänään nyt ensimmäistä kertaa (ohjeissa lukee että viikoittain kynnen kärkeen... ja sit jossiain kohtaa ku kynnet on hyvät ja terveet ni kerran kuussa...) ja kieltämättä kynnet tuntuu kovalta. Katsotaan että kuinka kauan toi auttaa, ennen ku ne pehmiää yms :)

    VastaaPoista
  3. Ihana takki! :)
    Kynnenkovettaja ei auta haurauteen, se vaan kovettaa jos on pehmeet kynnet. :) Kannattaa mielummin käyttää kynttä ravitsevia aineita tai joskus jopa jonku vitamiinien syönti auttaa. Ja yksi parhaimmista avuista kynnen kasvatuksessa on hieroa kynsiä säännöllisesti, koska se parantaa verenkiertoa sormissa.

    VastaaPoista
  4. Hieno takki :) Ite kans pitäis vissiin ostaa uus talvitakki, ku mä palelen ihan koko ajan, myös kesällä -.-' . Ja viime talven kuljin nahkatakilla .. ei niin hyvä yhdistelmä -30asteen pakkasissa (Y) . Mulla on jotain kynnen kovettajaa, ei kyllä vissiin oo tota samaa, en muista ku en oo pitkään aikaan sitä laittanu kynsiin, ku en sillon ainakaan huomannu mitään eroo :/ No mut kerro sitte auttaako toi kuinka hyvin :) Mulla kans sellaset kynnet, et katkee melkeepä heti ku tulee vähän pituutta.

    http://piafe.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. No sä oot sitte Piafe oikee vilukissa :) Mulla oli viimetarlevn villakangastakki, mutta se oli liian kylmä mulle. Mulla on syystakkina nahkatakki, ja voin kuvitella että oli talvella kylmä :O Nyt kynnet ainakin tuntuu kovalta, mutta ton tarkotus olis hoitaa kynnet niin että, ne on kovat myös sillon kun tota lakkaa ei käytä... Katsotaan siis miten toimii, mutta sen näkee sitten vasta parin viikon/kuukaudne päästä :)

    VastaaPoista