30.10.2012

ONNEA MINÄ !

Oih.. Mulla on niin hyvä mieli. Ja oon niin onnellinen !! Täytin tänää 17 (vihdoinkin). 

Töissä oli tänään aika sählä päivä, juoksin paikasta toiseen ja jokainen opettaja sano eri asioita... No selvisin kuitenkin. Koulun jälkeen aloin tekemään kinuski päällistä, mun ihanaan kinuskikakkuun, josta tuli kyllä aika ruma, koska kermaa oli liian vähän päälliseen. No, hyvää se ainakin oli :P Illalla meille tuli mun täti miehensä kera kahvittelemaan ja ne toi mulle ihana persikanvärisen tuubikauhuivin ja kosmetiikka juttuja . Mammalta ja porukoilta sain rahaa... Oon jo varannu Torstain ittelleni shoppailu päiväksi! 

Tajusin että oon niin onnellinen... Mulla on opiskelupaikka, lemmikeitä, ihanat vahemmat puhumattakana siskoista. Mulla on poikaystävä jota rakastan erittäin paljon ja hänellä on ihana perhe, jonka kanssa tulen toimeen erittäin hyvin! Mulla on paljon ihania ystäviä.... Sekä mulla on blogi joka kertoo ihan vaan mun elämästä ja silti yli 80 ihmistä lukee sitä :D ootte kaikki ihania! 

Huomenna menen yhden hyvän kaverini kanssa syömään (ihan vaan kebabille, mutta nam :P)

Postailen varmaan sitten torstaina myllyreissun jälkeen uudelleen :) 

Olkaa kaikki onnellisia siitä mitä teillä on !! 



Raejuusto-sipuli piirakkaa, kakku (xD), marja piirakka ja vanilja kastike 

vasemmalla jaska ja Minna ja oikealla mun isi ja äiti <3

Minnalta tuli tekoripsiä, ripsen taivuttajaa, peliä, puuteri sutia, kynsien hoitajaa ymsyms.

isoskoni ja hänen poikaystävänsä lähetti Helsingistä tällasen potin :) kaks uutta muumimukia mun kokoelmaan, ihana laukku ja haha... Robin kortti xD <3






2 kommenttia: