9.10.2012

Vihdoinkin

Siis jes. Vihdoinkin mulla on oikeesti aikaa lössähtää tähän sängylle ja ottaa tää masiina syliini ja kijrottaa teille, koska olen kotona kuumeessa. Eilen äiti haki mut koululta koska mulla oli 37.6 ja illallakun mitattiin niin oli 37.9. No toivottavasti se laski näin 14 tunnin yö unien jälkeen, ainakin tuntuu jo paremmalle :) Kohta voisin mennä tekemään jonkun ihanan aamupala leivän, nam. 

Tosiaan en ole kirjotellut pitkään aikaan ja syynä on ehkä ollut se, että en tiedä mitä kirjottaisin, koska jokainen päivä on samanlainen :) Monet ehkä ajettelee, että asuntola elämä on jotenki cool tai jotain, mutta väärässä olette. Katsotte samoja ihmisiä päivästä toiseen. Oikeiastaan tunnista toiseen, koska oon koulussakin samojen ihmisetn kanssa. Ja oon tänkin miljoona kertaa kirjoittanut mutta laitetaanpa päivärytmi tähän:

8.30 herätys, vaatetus, aamupala (leipää ja omenamehua)
8.00 tunti
9.30 puolen tunnin tauko (istutaan yleensä joko kahviossa tai röhnötään solun sohvalla)
10.00 tunti
11.30 ruokatunti
12.00 tunti
13.30 vartin tauko
13.45 tunti
15.15 koulu loppu
soluun syömään , mikäli koulussa on pahaa ruokaa
telkkarin ja koneen ääreen (siinä ollaan monta tuntia, ja joskus joku kysyy tupakka SEURAKSI niin sitten menen....) sitten tulee illan jännittävin osuus.. pitää miättiä meneekö suihkuun salkkareita ennen vai.... jälkeen? No mä päädyn yleensä menemään jälkeen :) Ja sitten siinä viimeistään kymmeneltä ollaan pidessä....
Ei tollasesta oo mitään järkeä kirjottaa :D ?!

Ja sitten viikonloput. Viikonloput oon oikeastaan kaikki tässä sanoisinko 5 viikon sisällä viettänyt Timon luona Harolassa maataloushommia tehden ;) Eipä sielläkään sne kummempaa! Paitsi, että perjantaian me saunottiin Haksun ja Miian kanssa, joihin oon joskus tutustunu Moskun kautta, mutta haksu on samassa patterissa (armeijassa) Timon kanssa ni ne tuntee sieltä :)

Ensi viikolla mulla alkaa työssäoppiminen. Meillä on tää eka toppi töysin vapaa valinnainen, ja koska en tiedä mitään maatiloja niin hain kun hainkin ihalan kouluun -.- :D  outoa, mutta totta. Uskon kyllä että tulen viihtymään, ja saan alkaa itsenäisesti pitää kuviksen ja liikunnan tunteja. Oon oikeestaan aika innoissani, uskon kyllä että, jossain kohtaa ne kakarat alkaa vähän ärsyttämään, mutta se on sitten sne ajan murhe !

Joo, eipä kai tässä muuta, oon sanonut tän ennenkin, mutta koitan ottaa tän blogin suhteen itteäni niskasta kiinni, ja nyt ainakin ku oon viikon kotona niin kirjotan varmasti useammin ! Kuvat on viikkojen varrelta ...

ps. Huomasin kun aloin latailemaan kuvia flickr:iin, että suurin osa kuvista liittyy yhteen kivaan iltaan, joten selitämpäs tämän vielä :) Elikkäs meidän luokkalaisella tealla oli synttärit olisko ollut 20.9 ? ja me haluttiin ehdottomasti muistaa häntä jollain, koska tepa on ihana ja meille tosi tosi tärkeä <3 Ja tepalla on aika rankkaa, koska hänen pitää maksaa kämppänsä vuokra, joten hän käy töissä joka päivä enne koulu ja menee monesti vielä koulun jälkene niin että on vasta puolilta öin kotona :/ Joten päätimme tyttöjen kanssa, kutsua tepan meille syömään yhtenä ehtoona. Ruokana oli tortilloja kana kerma kastikkeen kera (tepa ei syö lihaa joten hän otti vaiks ihanaa mustapekka kerma kastiketta ilman kanaa) ja cuacamlen, dipin ymsyms :P ja jälkkäriksi matskun tekemä kakku kera vanilja jäätelön ja tean tuomat sipsit ja karkkia ja pistaasipähkinöitä :) Samalla kun syötiin jälkkäriä niin leikittiin mun keksimää leikkiä, jossa jokainen otti lapun otsalleen, ja sitten me kysyttiin vuorotellen kysmyksiö ja koitettiin saada selville keitä olimme :) Oli mahtava ilta, ja maha oli kaikilla niin täynnä että huhhuh ! 

pps. pahoittelen mahdollisia kirjotusvirheitäni, koska en ite huomaa oikeen niitä kun tarkistan tekstiäni yms... oon vaan liian hätänen kirjottamaan koneella !


Vasemmalla hymyilee Heli. Solumme uusin tulokas, Heli on ihana naurunappula. Hän opiskelee samaa alaa kuin me, mutta nyt ykkösellä. Ja ruiskea paita on Tean päällä. Näyttää tortilla maistuvan :)





Ja vaikka Tepaa varten siivottiin oikeen kunnolla, niin parin päivän jälkeenkin olkkarin pöytä näytti tältä xD 

Ja vielä viimeisenä kuva Timosta :) Nyt mamma sait kuvan ;D Timo on ihuna <3 ja huomatkaa mun lelymuki sen kädessä xD



7 kommenttia:

  1. Kuis ihuna tuo Timo on? ;D

    VastaaPoista
  2. Herranjumala^ tismalleen niin, mutta olisin itse ilmaissut sen vähän toisin sanoin :)

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus oli :) Ja kuvista päätellen teillä ollu hauskaa (; Oot ite tällä hetkellä espoon omniassa opiskelemassa, mutta olis tarkotus ens yhteyshaussa hakee tonne kokemäkeen. Olin siel kaks päivää tutustumassa, ja vaikutti anaki tosi kivalta paikalta, mut kertositko ite et millai se sun mielest on ymym ? :)

    VastaaPoista
  4. Kuules :D Mä voisin tehdä sulle vaikka kokonaisen videopostauksen siitä että millanen paikka toi koulu on ?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostais tosi hyvältä !! :) Tosiaan olin kaks päivää siel tutustumassa, ja rakastuin <3 . Mut on viel vähä auki et meenkö eläintenhoidon vai maatalous puolelle :/

      Poista
  5. toi on vaa niin perus päiväjärjestys terveisin. mullikoululainen :-DDdd ps. luin ton ylemmän kommentin ja haluan ehottomasti että teeet videoa teiän koulusta!!1 on nii kiva kuulla muistaki maatalousopistoista!

    miisajee.blogspot.fi

    VastaaPoista