23.10.2012

kookospähkinöitä oomme kaikki!

Makaronilaatikko tehty ja syöty, työhommat hoidettu ja laturi asennettu .... Vihdoinkin voin kertoa teille mun ihanasta laiva matkasta :)
Keskiviikkona illalla lähdettiin. Ensin satamssa olevan hotellin baariin äitin, isin, Veeran, Janne (äitin veli), mummin ja ukin (äitin vanhemmat) kanssa, jotka siis kaikki lähtivät mukaan laivailemaan. Meille oli varattuna kolme hyttiä, joten mä ja Veera jouduttiin samaan hyttiin äitin ja isin kanssa.... No ei se haitannu, ei me oltu siellä yhtä aikaa ku yöllä nukkuessamme. 
Satamassa huomattiin, että mun/meidän  esikuva thesoffeliini ja hänen ystävänsä Karo oli kans tulossa samalle laivalle. Sofia on siis Hämeenlinnalainen tyttö, joka blokkailee, mutta ennen kaikkea rakastan hänen videoitaan, ja niitä olenkin enemmän katsonut... No siinä sitten hetken ihmeteltyämme ja selitettyämme toisillemme kuin siistii se oli, niin päätettiin, että pakko uskaltautua tänään vielä moikkaamaan Sofiaa! Käveltiin laivassa karon ja Sofian ohi monta kertaa, ja ajateltiin, että ne pitää meitä ihan pimeinä, kun käveltiin vaan ohi, kyttäiltiin ja hymyiltiin... Oi että se oli siistii, ihan ko olis julkkiksen nähny :D !! No, illalla ne tuli meitä vastaan rappusissa, ja uskaltauduin sanomaan Sofialle kuinka paljon tykkään siitä ja sen videoista ja blogista.Taisin häntä halatakkin. Sofia oli ihan yhtä ihmeissään kun mäki, mutta iloseltakin se vaikutti :) Mulle tuli niin hyvä mieli ja parin tunnin päästä löydettiinkin itsemme samasta pöydästä  /tanssilattialta yhdessä jammailemassa Mattia ja Teppoa, jotka olivat muuten ihan parhaita :) !! Torstainakin ne esiintyi viiden aikaan, mutta sillon meno ei ollu niin hyvä ku yöllä... 
Näin Sofian ja karon viellä lauantaina kun kävin laivaa yksin kiertelemässä, juuri enne kun se saapui Turkuun.. Pääsin siinä sitten Sofian videollekin ja sain itekki napattua pari kuvaa Sofian kanssa... Sanon vaan että, oon niin ilonen kun sain häneen tutustua. Sofia on just niin pirtee ja ilonen ja positiivinen ku antaa ittestäs ymmärtää, Sofialla on ihanat hiukset ja oivoviovi.... Jos Sohvi luet tätä ni haluan sanoo, että oot tosi ihana ja oot mun inspiraatio ollu pitkään, ja tuut varmasti pitkään vielä olemaankin :) Toivon myös ettei, Karolla ollu kamalat outside fiilis ku hehkuttelin vaan Sofiaa ja sillai... Jos karo luet tätä niin toivottavasti ymmärrät :)! 

Laiva meni muutenkin ihan rattosasti, vanhempi väki oli vähän humalassa, mutta hyvä vaan, että saavat hekin välillä irrotella! Torstaina syötiin ihanaa ruokaaa... Rakastan syödä tollaissa ravintoloissa missä saa tilata pöytään! Tilasin grillattua possua ja sitten siin oli ranskiksia ja jotain kastiketta ja sitten söin jälkkäriä :P

Eipä siinä sen kummempaa... Ihana reissu oli kaikin puolin! Tuli jammailtuu oikeen urakalla ja sai tutustua uusiin ihaniin ihmisiin ja näin Matin ja Tepon livenä... Jo kylläkin toista kertaa ;)

Viikonloppuna olin harolassa taas.. Rakennettiin Timon kanssa suulin seinää sun muuta vastaavaa. Ostin Timolle tuliaisiks laivalta Dieselin dödö/hajuveden ja sitten ostin sellasia pitkiä mansikka-lakritsi nauhoja. Me syötiin niitä pari sillain, että Timo toisesta päästä ja mä toisesta, mutta koska Timo voitti aina (laitettiin solmu keskelle, tai sidottiin kaks yhteen...) hänen ison suunsa ansioista ni sit ei enää huvittanu :D Itelleni ostin parinkympin hajuveden... Laivalla on tunnetusti tosi kallista, ja mulle riittää muutkin kun kuuden kympin hajuvedet... niimpä ostin tollasen _halvan hajuveden (vaikkakin mun raha tilanteellani se oli kallis!), mutta hyvältä se tuoksuu, ja se on pääasia :) Timon dödön hintaa en sano... mutta kalliimpi se oli kun mun hajuvesi! 

Tällä viikolla oon tehny vaan töitä.. Päivät oon ollu tossa mun työssäoppimis paikassa puuhailemassa (pitäny liikka tunteja, ollu välkkävalvojana, outtanu matikassa, pitäny kuvista, tulostanu....) ja iltaisn sitte oon tehny ruakaa tai lukenu aku ankkaa :D Eilen näin Juliaa pitkästä aikaa.. Ens viikolla mennään syömään johonkin :)

Valitas taas kirjotusvirheistäni... Mulla on varmaan lukihäiriö kun en virheitäni huomaa, kun koitan korjata. Koittakaa kestää !

ps. Kiitos uusille 29 lukijalle :D Laittakaas kommenttia ja kertokaa millasia postauksia haluatte lukea :) !! 

Laitan tähän vielä Sofian blogin, menkää ja lukekaa.. Ja ne jotka ei ole kattonu niin katsokaa Sofian laiva video... Mäkin näyn siellä, jee ;D www.wouldikissyou.blogspot.fi/

Tällanen asuste mulla oli ke illalla... Älkää välittäkö tuimasta katseesta :)

Tällainen asu oli To päivä :)




vasemmalta oikealle : Ukki, isi, äiti, Janne , Mummi ja Veera 

Iskä laulo karaokee ni me äitin kanssa sitten fähä foxsattii










Matti Kirjottaa tässä nimmaria mun mummille :) 
Ja nämä Matti ja Teppo kuvat on tostailta.. Keskiviikkona ei kerenny kuvia ottelee, sillon jammattiin :)
Yyber seksikäs rumpali :P




Mä ja Ihana Sofia :) Me näytetään jotenki hirveen samalta... Onko muut samaa mieltä vai onkos se vaa mun oma toiveharha xD ?!

Karo :)

Timolle ostettu diesel dödö.. Ihan ruma pullo.... mutta parhaimman hajunen!





Perjantaina kuvasin vielä vähän koiria :) Jaja

Pörri

Ekku

Mun murun vavveli <3 Niiden toinen koira Peppi :)

Löysin kamerastani myös tällasen kuvan jonka Veera ilmeisesti eilen nappas ku otin vähän päivä kuolemaa... Ei voinu datatakkaan .. enkä jaksanu lukee akuankkaa, KOSKA VIHAAN AKUANKKOJA... joten nukuin :D

Hupaisaa illan jatkoa sinulle lukijaisei<3






5 kommenttia:

  1. voii kiitos ihana hanna! :)) oli kanssa ihana tutustua suhuhn, oot niin positiivinen ja ilonen persoona! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi! Löysin tän sofian videon kautta :D Liityin lukijaks!

    http://myway-mystory-saija.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kiitoskiitos Sofia :) Kiitos kiitos ja juu aika moni on löytäny sen sitä kautta Saija ;D

    VastaaPoista
  4. On kyl samaa näköö :) ! Oot kaunis ja ihana blogi ♥(:

    VastaaPoista
  5. Sä näytät jotenkin Sofialta teis on jotain samaa. :D

    http://rakastanrakkautta-nea.blogspot.fi/

    VastaaPoista