29.10.2012

life is life

Heissan ihanat lukijaiseni! Ilo kirjotella teille taas! Viikonloppu meni ihan liian äkkiä ... Voisin olla ton mun rakkauspakkaukseni viäres aina vaa... nää arkipäivät menee niiiiiin hitaasti... Just tänään puhuin yhden kakkos luokkalaisen pojan kanssa siitä kuinka aika menee nopeesti kun tekee jotain hauskaa, ja sitten kun tekee jotain kurjaa niin aika matelee... Hän myös tokaisi, että isompana aika menee hitaammin, koska sillon ei tule enää mitään yllätyksiä niinku vauvana ja pienenä eli 8 vuotiaana :) Ihana <3 

Viikonloppu meni todellakin hurahtaen, ja nytkun mietin niin ei tehty edes mitään :O (Onneks ehtisin tekemään sentään pari lumienkeliä) Timo teki koko viikonlopun apukeittiöön yhtä ovea. Mä sitten tyhjentelin ja täytin tiskikonetta, kusetin koiria ja autoin Teroa (Timon isä )tekemään ruokaa :) Perjantaian asettelin ulos myös lyhdyt ja pari tuikkua... koska olin ihan hymypyllyssä, kun oli valosaa ja terassilla oli koskematon lumi ja allas oli jäässä... ihana näky. Timo myös aina v**tuilee mulle siitä, kun kannan mun kameraa mukana... Nyt se sitten tokas että : "No missä se kamera nyt on?" ... Kotona se tietty oli.... 

Lauantaina olin Jaanan (Timon äiti) ja Tommin _tyttöystävän(?) Roosan kanssa töissä... Jaanalla on siivousfirma ja käytiin sitten kolmisteen tekemässä suursiivoukset parin mummon omakotitaloon :) Imurointi, pölyjen pyyhintä, ikkunoidne pesu, mattojen tamppaus, keittiön pintojen puhdistus, vessan siivous ja luuttuaminen.. Työ ei ollut ehkä mun makuun, mutta jäi siitä vähän rahaakin käteen. Työseura oli kyllä mitä mahtavin :) Ja Jaana kovin niille mummoille jutteli, että mä ja Roosa ollaan kuulemma miniän planttuja :D Illalla Timo oli kuskina ja minä tietty apukuskina kun viettin Teroa ja Jaanaa baariin.. Ne meni sinne parille ja sitten haettiinkin ne jo pois... Kotona oltiin joskus kolmen jälkeen ja sitten porukka alko kattoon vielä jotain leffaa.... Mä nukahdin Timon syliin, ja sitten löysinki itteni jossain kohtaa sängystä. 

Sunnuntaina hengailin Teemun tyttöystävän Emman kanssa kun Timo laitto sitä ovea..... Autoin Teroa keittämään kalasoppaa ja ajoin koneella Tommin hiukset lyhyiksi :D Tero hihku siinä pöydän vieressä, että paras olis tulla hieno letti, ku neljä muijjaa häärää ympärillä. Mä ajoin koneella (2cm), Emma laikkas korvientakaa haituvia saksikka, joita kone ei ottanu, Roosa imuroi tuppoja ja Jaana ohensi :D Mut hieno siitä tulikin!

Tänään töissä tulostelin sun muuta järkevää ja vähemmän järkevää... aloin myös hoitaa yhtä asiaa eteenpäin. haluan nimittäin pitää vitosille/ kutosille levyraadin. Niin, että mä otan itse musiikit, kaikkia mulle tärkeitä kappaleita. Oppilaat saavat ne sitten itse arvioida :D Mielenkiintoista... No katsotaanko mitä tulevan pitää!!

Huomenna onkin 30.10 elikkäs tämän tytöt syntymäpäivä. Vihdoin ja viimein... Ja en odota sitä lahjojen takia vaan sen takia, että olin ainoa meidän solusta joka oli enää 16... Ja voitte arvata kuinka paljon, mulle kuittailtiin siitä :D Huomenna olen 17... Ja niinkun Emma sanoi sunnuntaina : "Ole onnellinen että täytät vasta 17, sillon on meinaan nainen kauneimmillaan...Vuoden päästä alatki sit jo rupsahtaa!" Ihana Emma :D 
Huomen illalla meille tulee mun täti synttärikahville.. Tein tänään alun mun ihanalle kinuskikakulle, loput siihen tehdään huomenna :) Illalla ajattelin käpertyä huoneeseeni ja sytytellä vähän kynttilöitä... KOSKA RAKASTAN KYNTTILÖITÄ :D 

Ja niinkuin mainitsin, kameraa mulle ei ollut mukana viikonloppuna, joten kuvatilanne on nolla. Koitan kaivella teille tiedostojen kätköistä jotain kivoja kuvia :) Nauttikaa plus asteista nyt kun niitä vielä vähän on ! palaillaan

"Hanna kato kameraan !" -ilme


Ikävöin mun punasia hiusia ... (ne on kuvassa märät.. siks ne näyttää tolta!)

Mun huoneen sohva näyttää usien tolta.... Nyt oon onneks pystyny pitää sen siistinä ! Ei siinä ollukku , petivaatteet, pari pehmoleluu, kotivaatteet, työvaatteet, pyyhkeet... Ja kukkulanvallottaja Ekku :)

Voiki haluisin taas johki navettaan hommiin.... :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti